Rimmel London "scandaleyes retro glam"





Herkese merhaba :),
İnstagram üzerinden  paylaşımlarıma devam ediyorum ancak burada biraz uzun aralarla yazıyorum :( Sanırım fazla zamanımın olmamasından kaynaklanıyor bu. Her seferinde bu defa düzenli olarak yazacağım desem bile bir bakıyorum aradan yine zaman geçmiş. Bugün sizlerle son 6 aydır benimle olan bu rimelden biraz bahsetmek istiyorum :)





Fotoğrafları en büyük haliyle sizle paylaştım fırçanın yapısını daha rahat görün diye. Genelde bu tarz fırçalar kullanıyorum kirpiklerimi hem ayırsın hem de dolgunlaştırsın istiyorum çünkü. Ürünü alalı 6 ayı geçti sanırım ve hala kuruma yaşamadım öncelikle bu özelliğinden çok memnunum. Verdiği yoğun siyah renk ve dolgunlukta çok güzel. Ancak kirpiklerimi ayırma konusunda çok memnun değilim. Farklı şekillerde sürmeyi denedim ancak sonuç yine aynı. Kirpiklerim birbirine yapışıyor ve topaklanıyor rimel kirpiklerimde. Bu yüzden yine Loreal'in rimeline mi dönsem yoksa farklı bir arayış içerisine mi girsem bilemedim. fiyatını net hatırlamıyorum açıksası Watsons indirimden almıştım.



Sizlerin bana önerebileceği dolgunlaştıran ve kirpikleri birbirine yapıştırmayan bir rimel var mı acaba? Tavsiyelerinizi bekliyorum :)

Sevgilerleee :)

Yorumlar

  1. merhaba blog kesif etkinliginden geliyorum blogunu takıbe aldım banada beklerım :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar