ANNE OLMAK


Herkese çok uzun bir aradan sonra merhaba.

Bloguma yazı yazmayalı hatta blogumun instagram hesabımı kapatalı uzun bir süre oldu. Ancak bir anne adayı olduktan 4 ay sonra tekrar yazmaya karar verdim. Neden diye sorarsanız eğer hamilelik ve annelik sürecimde yaşadıklarımı ve yaşayacaklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Gerçekten çok kafa karıştırıcı olabiliyor bazı şeyler. Hamilelik sürecinde yaşadıklarım,beslenme ,doktor seçimi, bulantılarım, anne olmaya hazırlanma süreci gibi pek çok şey var yazmak istediğim. Eminim bu süreçte yapılacak fikir alışverişiyle pek çok anne ve anne adayının içinde bir rahatlama olacaktır. Çünkü ben annelerin tecrübelerini okuyorum bebeğime bir şey almadan önce. Onların deneyimleri benim için çok değerli gerçekten. Sizlerde paylaşılmasını istediğiniz konular varsa lütfen yazımın altına yorum olarak belirtin. Belki bunlarla ilgili bir Youtube kanalı açarak video olarak paylaşırım :)
Sizlerle yeniden bir arada olmak çok güzel
Keyifli okumalar

Yorumlar

Popüler Yayınlar