Sonbahar ve MAC Peaches


 



Herkese merhaba :) Yoğun geçen bir yaz döneminin ardından sonbaharı yaşamaya başladık. Açıkçası bu yaz çok fazla makyaj yapmadım. Bu sayede yüzümde biraz dinlendi. Normalde bütün yazılarımda bahsettiğim gibi çok fazla makyaj yapan bir insan değilim. Makyajım göz makyajı ve allıktan ibaret. Fondöten,pudra vb ürünleri kullanmıyorum. Eğer cildim çok soluksa yada beni rahatsız eden lekeler varsa BB krem tercihim. Bugün sizlerle uzun zamandır almak istediğim ve Kayseri'ye MAC açıldığı anda soluğu mağazada alarak hemen kaptığım MAC Peaches allıktan bahsetmek istiyorum.








MAC allıkları yapısı ve bitmemesinden dolayı çok seviyorum :). Tabiki bitmemesinin sebebi yoğun yapısı. Çok az kullandığınızda bile yoğun bir renk yapısı ve uzun süren bir kalıcılığı var. Özellikle de makyaj öncesi yüzünüzde fondöten,pudra,baz yada BB krem gibi ürünler kullanıyorsanız daha da kalıcı oluyor.
Şeftali tonunda bir allığı uzun zamandır almak istiyordum ancak marka konusunda bir karar verememiştim. Kayseri Forum'a gittiğimde MAC'in açıldığını gördüğümde çılgınlar gibi eşimin elinden tutarak içeri girdim :) .MAC ürünlerini online alışverişle almanız mümkün ancak ürünü daha önce yakından görmediyseniz yapısını ve rengini tam olarak bilememek maalesef bazen yanıltıcı olabiliyor. Bundan dolayı makyaj ürünleri alımı konusunda yeni bir ürün alacaksam mağazadan almak tercihim. Mağazadan içeri girdiğimde hemen allıklara yöneldim ve bir anda elimde MAC Peaches belirdi :) . Fiyatı 73 TL. Çok uzun süre kullanabildiğinizi göz önüne alırsanız bence gerçekten başarılı.





Bu fotoğrafta çok net değil belki çünkü allık sürerken artık biraz daha doğal durup renk vermesi için küçük dokunuşlarla uyguluyorum. Ancak gerçekten renginden,yapısından ve kalıcılığından çok memnunum.

Sizin MAC ürünleri içerisinde favoriniz hangisi?

Sevgilerle...


Yorumlar

Popüler Yayınlar