Sonbahar Günün Kurtarıcısı; Blazer Ceket




Merhaba :)

Son günlerde farklı markalarda uzun,kısa,renkli,kareli,yün,kadife pek çok çeşidini bulabileceğiniz ve özellikle iş hayatında gününüzü kurtarabilecek olan blazerlar modellerinden bazılarını sizle paylaşmak istiyorum.





Fiyat aralıkları düşükten yükseğe dudak uçuklatabilecek kıvamda değişen pek çok blazer modeli var. Ben sizlerle özellikle ZARA WOMAN'ın yeni sezon blazer modellerini paylaşmak istedim. Şu an Kayseri'de yaşadığım için mağaza çeşitliliği açısından çok kısır bir yerdeyim. Genelde MANGO'dan alışveriş yapıyor olsam da yeni sezon ürünlerini incelediğimde tekrar keşke Inditex grup olan bir yerde yaşasaydım diye hayıflanmıyor değilim. Mango'yu aslında seviyorum ancak bu sezon model ve fiyat dengesi bana pek normal gelmedi. Eskiden daha pahalı bulunan ZARA ile kıyasladığınızda arasında hiç bir fark olmadığını görebiliyoruz. Ayrıca bana göre ZARA ürün yeniliği ve çeşitliliği açısından her dönem bir kaç tık daha önde gidiyor :)


ZARA WOMAN 269,95 TL



ZARA WOMAN WOOL BLAZER 199,95 TL

Blazer ceketlerin bana en çekici gelen yanı en basic kıyafetleri bile çok şık bir kombin haline getiriyor. Özellikle çalışan kadınlar için hayat kurtarıcı. Basic bir pantolon yada bir elbiseyle kombinlendiği zaman harika bir görüntü elde ediyorsunuz.


ARA WOMAN LONG BLAZER 179,95 TL

ZARA WOMAN MOLESKIN BLAZER179,95 TL 

ZARA WOMAN HOUNDSTOOTH JACKET 269,95 TL

ZARA WOMAN LONG BLAZER 269,95 TL


Sevgilerle...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar