Makyaj temizlemede yardımcılarım :)



Herkese uzun bir aradan sonra merhaba :) İnstagramda aktif olarak paylaşımlarıma devam etsem de bloguma uzun bir süredir hiç yazı yazmadığımı farkedince hemen geçtim blogumun başına. Sizlerle paylaşmak için pek çok fotoğraf çektiğimi ancak vakit bulup hiç birini paylaşamadığımı farkettim. Neutrogena ve Diadermine'nin bu iki ürünü hakkında biraz konuşalım istedim :) 





Öncelikle şunu belirtmeliyim Neutrogena göz makyaj temizleyicisini yaklaşık 3-4 yıldır (hatta belki daha da uzun süredir) kullanıyorum. Bazen farklı ürünler denemek için başka markaların ürünlerini satın aldım ancak iki üç kullanımdan sonra kendimi tekrar Neutrogena'nın ürününü alırken buldum :) Normalde çok ağır makyajlar yapmıyorum ancak eyeliner ve rimelimi hassas göz yapımı tahriş etmeden çıkaracak bir tek bu ürünü buldum. Suya dayanıklı ürünleri bile sizi uğraştırmadan çıkarmanıza yardımcı oluyor. Açıkçası tek dezavantajı yağlı yapısı. İşte bu yüzden göz makyajımı bu ürünle sildikten sonra Diadermine'nin su kadar hafif yapıda olan bu ürünüyle siliyorum ve daha sonra farklı bir pamukla yine Diadermine temizleyici su ile tüm yüzümü temizliyorum. 

İki ürünü de çok uzun süredir kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. Fiyat olarak bütçemi zorlamayan ürünler olmasıda en iyi yanlarından. Neutrogena ortalama 15-20 TL arası satış fiyatına sahip, Diadermine ise yanlış hatırlamıyorsam 10-15 TL civarı.

Herkese sendromsuz bir hafta diliyorum :)

Mutlu kalın...

Yorumlar

  1. Demirbaş temizleyiciniz desenize :) Loreal'de bu anlamda benim gözdem ancak bu ürünü de uzun zamandır denemek istiyorum yağ bazlı olması düşündürüyor beni sadece.. Bu arada bende bloguma beklerim, sevgiyle..

    YanıtlaSil
  2. Evet yağ bazlı ancak temizleme suyuyla sonrasında silince bir sorun kalmıyor ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar