NARS Blush Desire




Herkese merhaba :)
Soğuk giden havaların ardından güneşi görmek sizi de benim kadar mutlu etti mi??? Havalar ısınmaya başlamışken artık yazın o sıcak havasına bürünmek gerek diye düşündüm. Bütün kış kullandığım Mac allığımdan sonra kendime daha sıcak ve yaza uygun bir allık almak istiyordum. Makyaj trendinde gezinirken gözüm Nars'ın bu şeker pembesi allığına takıldı.




Makyaj Trendi bana allığımı çok güzel bir paketle gönderdi. Hızlı ve güzel servisleri için teşekkür ederim.
Nars'ın allıkları ile ilgili internetteki yazıların hemen hemen hepsini okudum. Özellikle pigment yoğunluğunun başarısı herkesin dilindeydi. Bu kadar övgü almış bir allığı denemem gerekli diye düşündüm. Günlük makyajımda fondöten,pudra,bb yada cc krem kullanmadığım için allığın kalıcılığı benim için çok önemliydi. Bu yüzden Nars'ın hakkında yapılan bu yorumlar sonucunda hemen sipariş verdim. Aslında Mata Hari ve Desire arasında çok kaldım. Ama tenim biraz daha esmer olduğu için sanki mata hari biraz sönük kalabilir diye düşündüm o yüzden tercihim desire oldu.



  
Fotoğrafta görüldüğü gibi rengi gerçekten yoğun bir allık. Bu yüzden çok fazla sürmemek gerekiyor. Eğer miktarını kaçırırsanız sanırım palyaço gibi olabilirsiniz :) Kalıcılığına gelince altında bir baz olmadan sabah sürdüğümde öğleden sonraya kadar uçmadan kalıyor. Tabi akşama pek bir şey kalmamış oluyor yüzümde :) Ama yinede renginden ve yapısından memnunum. Fiyatına gelince 95 tl. Kullananlar ortalama 2 yıla yakın kullandıklarını belirtmişler. Başta pahalı gibi görünse de bu kadar uzun süre kullanacağınızı düşününce değer diyorum ben.

Sizin favori allığınız ve renginiz hangisi?

Yorumlar

  1. Rengi çok güzelmiş güle güle kullan :) Ayrıca Blogunu takibe aldım benim makyaj bloguma da beklerim sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. rengi çok hoş güle güle kullanın bloğunuzu da takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim bende blogunu takibe aldım :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar