Loreal Paris Mega Volume Miss Manga Black





Herkese uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :) Yoğun bir iş temposuyla birlikte yazılarıma bir süre istemeden de olsa ara vermek durumunda kalmıştım. Ancak aklım sürekli sizlerleydi. Bu arada yazacağım bir çok ürün sıraya girdi. Pek çok ürün denendi hatta kimileri bitti bile. Şimdiyse hepsini sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. İlk sırada memnun muyum değil miyim kendimin bile kararsız kaldığı Loreal Manga'yı sizlerle paylaşmak istedim.






Genel olarak uzun süredir Loreal'in rimellerini kullanıyorum. Yine bir indirim esnasında yedek rimel almak için bakınırken çok övülen manga nın yanında buldum kendimi. Hazır indirimdeyken de attım sepete :) 
Rimel seçimi kişisel ihtiyaca göre değişen bir şey aslında. Mesela ben silikon fırçalı ürünleri çok fazla tercih etmiyorum. Çünkü benim ihtiyacım olan daha yoğun kirpikler. Çok uzun olması yerine daha dolgun durmasını tercih ediyorum. Bu rimeli de o yüzden aldım. Ancak beni memnun etmeyen tek yanı ikinci katı sürdüğünüzde kirpikleri birbirine yapıştırıyor. Hem yoğun hem de birbirine çok fazla yapışmayan kirpikler tercihim. Çok mu fazla şey istiyorum acaba :)
İkinci bir kez bu rimeli alır mıyım şu an bilmiyorum ancak kömür siyahı yapısı ve yoğunluğunu sevdim. Kirpikleri birbirine yapıştırma işini de çözersem süper olacak :)

Sizin favori ürününüz hangisi acaba?




Bu arada yazımı bitirmeden önce sizlerle paylaşacağım ürünlerin fotoğrafını da eklemek istedim hemen.

En kısa sürede bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Mutlu haftalar herkese 

Yorumlar

  1. En memnun kaldığım maskara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevabım için öncelikle özür dilerim uzun süredir bloga bakamıyordum :( Ben o ara çok kararsız kalmıştım ancak şimdi yeniden acaba kullansam mı diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. bende merak ediyordum bu rimeli anlatımın için teşekkür ederim. bende bloguma beklerim cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunu takibe aldım :) Yazımı beğendiysen çok sevindim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar