L'OREAL SUPER LINER GEL INTENZA



 

 
Herkese merhaba :) Yazmaya uzun bir ara verdiğimin farkındayım. Aslında sizlerle paylaşmak istediğim çok fazla ürün oldu bu zaman diliminde. Yoğun iş temposu nedeniyle fırsat bulamadım bir türlü. İşten eve gittiğimde ise yemek yap, ortalığı toparla biraz kitap oku sonra uyu gibi bir rutine girdim maalesef. Okumam gereken kitaplarda birikmişti ancak uyuşukluğu bırakıp okumaya başladım neyse ki :) Özellikle havaların bunaltıcı sıcaklıklarının dinmesiyle keyifle kahvemi yudumlarken kitabımı okuyorum. Neyse ki sonunda tüm enerjimi toplayıp yazımın başına geçmiş bulunuyorum. O zaman yazıma tekrar hoş geldiniz diyorum ve Loreal'in jel eyelinerı hakkındaki düşüncelerimi sizlerle paylaşmaya başlıyorum.
 


 
 
 
 
Öncelikle şunu söylemeliyim, bu ürünü alırken hakkında hiç araştırma yapmadım. Maybelline jel eyelinerım kuruduğu için farklı bir ürün arıyordum. Jel eyeliner kullandıktan sonra artık likit ürünleri kullanamıyorum çünkü. Bence jel eyeliner yapı olarak daha mat ve kremsi bir yapıda olduğu için sürüldüğünde daha güzel duruyor. Fiyat olarak neredeyse Maybelline ile aynıydı. Bende bu defa bunu denemek istedim ancak bunu yazarken aklıma Duman'ın bir şarkısının sözleri geldi. "Sor bana pişman mıyım?" :)
 
 
 
Sanırım kullandıktan sonra pişman oldum, en azından Maybelline'in daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Peki neden pişman olduğumu kısaca anlatmam gerekirse;
  1. Kendi fırçası bence çok başarısız. Fırça sanki plastik gibi, sürdüğünüzde istediğiniz yoğunluğu almanızı engelliyor.
  2. Yapı olarak yoğun bir yapısı var ancak sürdükten sonra göz kalemi sürmüşsünüz gibi çok çabuk dağılıyor. Yapı olarak zaten yağlı bir cildim var ve günlük makyajımda baz kullanmıyorum göz çevrem için. Aydınlatıcı ve far kullanıp üzerine eyeliner sürüyorum. Ancak bu ürünü sürdükten 1-2 saat sonra hemen dağılma yaşıyorum. Maybelline'de böyle bir sıkıntım yoktu.
 

 
Son olarak sürdüğümde bu şekilde görünmekte kendileri. Neden bilmiyorum belki bana öyle gelmiştir ancak siyah yoğunluğu da bana yeterli gelmedi. Ben kömür gibi siyah eyelinerları sürdüğümde daha mutlu oluyorum. Sanırım çok renkli bir makyaj yapmadığım için eyelinerın daha vurgulu olması hoşuma gidiyor.
 
 Farklı markaların jel eyelinerını kullanıp memnun kalanlardan şiddetle tavsiye istiyorum :). Bu ürüne bir şans verdim, hem de araştırma yapmadığım için bir yargıya sahip değildim.Ancak güzel bir eyeliner bulduğumda kendisine hemen veda edebilirim.
 
Sizler kullanıp memnun olduğunuz ürünleri benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
 
Sevgiler...

Yorumlar

  1. evet ne zamandır yoktun sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işler yoğun olunca blogla ilgilenemedim maalesef :(

      Sil
  2. Canımcım Rimmel London jel eyelinerdan cok memnunum ben. 1 seneden beri kurumadı . Rengi simsiyah ve waterproof bir urun. alerjiden dolayı gozlerim surekli akıyor hatta o derece ki cevremden surekli " neden aglıyorsun" soruları alıyorum. Buna ragmen eyelinerım akıp bozulmuyor silikleşmiyor. Fiyatı da uygun hatta bloguma yazısını da yazmıstım gecen sene :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu tavsiyen benim icin ilac gibi geldi canim gercekten cok tesekkur ederim :) yazina hemen bir bakmaliyim sonrada eyelineri almaliyimm

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar