Flormar Matte Mono Eye Shadow ve Flormar Precision Artliner





Herkese merhaba.Yine yoğun bir haftaydı benim için. Bu hafta sizler için nasıldı acaba :) Bu yoğunluğun arasında biraz dinlenmek için sizlerle Flormar'ın bu iki ürününü paylaşmak istedim. Bu arada sizlerle en kısa sürede yaptığım günlük makyajımla ilgili bir video paylaşacağım. Hazırlıklara başladım :) Biraz acemi işi olacak ama blog yazmaya başladığımda da bu işte yeniydim. Fotoğrafla ürünleri paylaşıyorum zaten ancak yaptığım makyajları video şeklinde paylaşmam daha güzel olabilir diye düşündüm. Gelelim şimdi Flormar'ın krem rengi mat farına ve eyelinerına.





Öncelikle Flormar matte mono eye shadowdan bahsetmek istiyorum sizlere. Daha sonraki paylaştığım videolarda kendisini bol bol göreceksiniz zaten. Genelde günlük makyajımda baz kullanmadığım için eyeliner sürmeden önce bu farı kullanıyorum. Genelde natürel bir makyaj yaptığım için metalik ya da sedefli farları kullanmayı tercih etmiyorum. Bu yüzden Flormar'ın bu farını yıllardır makyaj çantamdan eksik etmiyorum. Farklı makyajlar yaptığımda da far bazının üzerinde uyguladığımda güzel bir taban elde etmiş oluyorum.

Kutusu çok büyük değil ve her yere sığıyor. Ayrıca kapağındaki küçük ayna da ürünü kullanışlı kılan özelliklerden biri. Küçük olmasına rağmen (ve her gün kullanmama rağmen) uzun süre kullanabiliyorum. Yani bu üründen her açıdan çok memnunum :) Şu an ki fiyatı 11.75 Kullandığım renk kodu: Soft Belge M05 



Şimdi gelelim Flormar PRECISION ARTLINER'a. Kalıcılık olarak gerçekten başarılı bir ürün. Bu ürünle ilgili tüm sıkıntı benimle ilgili aslında. İnce fırçaları oldum olası kullanamıyorum. Acaba alışır mıyım kullanabilir miyim diyerek aldım ancak sonuç yine hüsran. Kalın bir çizgi istemediğinizde bu ürün gerçekten ideal. İnce, belirgin ve iddialı bir çizgi çekebilirsiniz bu ürünle. Yalnız dediğim gibi gerçekten bu bir beceri işi :). Aradığım kalıcılık ve kömür siyah görüntü kendisinde mevcut, keşke kullanabilsem kendisini. Bu arada ürünün fiyatı 15.90
Flormar Artliner ile ilgili tek olumsuz düşüncem fazla büyük bir tasarıma sahip olması. Görüntüsü rimel kabını anımsatıyor bana.

Umarım en kısa sürede videomu sizlerle paylaşırım.
Herkese güzel ve mutlu bir hafta sonu diliyorum :)

Sevgiler...


Yorumlar

  1. Bu eyeliner nedense benim kirpik diplerimi yakmıstı ya:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin :( Ben o kadar kullanamadım beceremedim çünkü düzgün sürmeyi o yüzden en fazla 1-2 kere kullanabildim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar