Excipial HYDRO nemlendirci

Herkese yağmurlu bir günden merhaba,
Havalar böyle olduğunda sizi bilmem ama ben kendimi genel olarak yorgun hissediyorum. Elimde kahvem battaniyenin altında bütün gün film izleyebilecek üşengeç bir insana dönüşüyorum bir anda. Ruh halim kadar cildimde bu soğuk ve kuru havalara karşı isyankar oluyor. Yaz günlerindeki parıltı kendisini solgun ve kuru bir görüntüye bırakıyor ve bu dönemlerde benim yine iyi bir nemlendirici arayışım başlıyor. Şimdi gelin neden bu ürünü seçtiğimden bahsedeyim sizlere.
 





 Karma cilt kendimi bildim bileli benim için sorun olmuştur. En büyük hatam ise uzun yıllar yağlı olan cildimin nemsiz olduğunu fark edememem oldu bence. Cildim yağlı olduğu için kurutmaya çalıştım.Bu da yaş 30'lara gelince cildimin bana isyan bayrağını çekmesine neden oldu. T bölgesi dediğimiz karma ciltlerdeki kişilerin en büyük derdi olan o bölge, yaş ilerledikçe düzelmek yerine daha da yağlandı. Bunun yanında ise özellikle göz altımdan başlayarak tüm yanak bölgem pul pul dökülüyor, kızarıklıklar oluyor ve kuruluktan bitap düşüyor. Pek çok markanın çeşitli ürünlerini denedim son bir yıl içerisinde. Hiç biri vadettiklerini gerçekleştirmedi. La Roche Posay , Yves Rocher, Nivea, the Body Shop ve daha niceleri...
 
Uzun zamandan beri ismini duyduğum ve merak ettiğim bu ürünü sonunda alabildim. Excipial HYDRO su bazlı bir ürün, yağlı ciltler için ideal. Birde Excipial LİPO var. Bu da kuru ciltler için olanı. Ancak ben zaten yeterince yağlı bir cilde sahip olduğum için su bazlı olan Excipial HYDRO'yu tercih ettim. Diğer bloglardan hakkında okuduğum yazılar gayet olumlu. Ürünün yapısı yukarıda ki fotoğrafta gördüğünüz gibi, sürdüğünüzde de su gibi gayet hafif. İçinde zararlı kimyasallarda yok. Sadece üre var yapısında ancak tüm şişeyi bir anda kullanmayacağımız için bir zararı olacağını sanmıyorum :). Biraz kullandıktan sonra kendisi hakkında daha detaylı bilgiler vereceğim sizlere. Umarım ihtiyacımı birazda olsa karşılayacak bir ürün olur.  Bu arada ürünün fiyatı da inanılmaz uygun (pazarlama sloganı gibi olacak ama) sadece 5 TL :)
 
Bu karma ve yorgun cildim için sizlerin bir önerisi var mı acaba? 



Yorumlar

Popüler Yayınlar