Bu yazın kahramanları işte onlar!

 
Herkese merhaba :). Bu ara yine farkında olmadan arayı biraz uzattım sanırım ancak yoğun başlayan iş tempoma ayak uydurmaya çalışırken blog maalesef geri planda kaldı bu ay. Önümüzdeki aydan itibaren yazılarım eskisi gibi düzenli bir şekilde devam edecektir.
Bugün sizlere bu yaz sürekli
 kullandığım bu 3 üründen bahsetmek istiyorum.
 


 
 
 
 
Yaz günlerinde çok ağır makyajlar yapmayı sevmiyorum. Zaten sıcak olan bu havalarda fazla makyaj cildimin bozulmasına neden oluyor. Yaptığım hafif makyajları naturel bir görüntü sağlayan bu 3 ürünle tamamlıyorum.
 
En başta Watsons'tan aldığım bu magic lip balm var.Şeffaf görünümüne aldanmayın sakın. Gerçekten de ismi gibi sihirli aslında. Sürdüğünüzde alttaki fotoğrafta gördüğünüz gibi tatlı pembe bir renk elde ediyorsunuz. Zaten fotoğraftan farkettiyseniz kendisi bitmek üzere yani o kadar çok kullanmışım :)
 
2.sırada vişneli Nivea var. Kendisi hem nemlendirici hem de hafif renklendirme açısından çok başarılı. Nivea Fruity Shine'ı seri olarak zaten çok beğeniyordum ancak yazın bu sıcaklarında gerçekten bu 2 özelliği sayesinde çantamdan hiç çıkarmaz oldum. Ayrıca kokusuna da bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.
 
Son olarak yine Nivea var. Nivea MED protection tamamen renksiz ve kokusuz. Ancak dudaklarım çok kuruduğu zaman benim acil kurtarıcım oluyor. O yüzden nereye gitsem yanımdan ayırmıyorum kendisini. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatları da 7 TL civarında.
 
 
Soldaki Magic Lip Balm sağdaki ise Nivea Fruity Shine



Sizlerin yazın kullandığı favori dudak ürünleri hangileri acaba?

Sevgiler...
 
 
 
 
 

Yorumlar

  1. ben baby lips ve watson magic lip balmı kullanıyorum çok memnunum ve nivea da vazgeçemediklerimdenn :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar