İş Hayatına Dönüş

Herkese merhaba :).Sizlerle olan paylaşımlarıma bir süredir ara verdim maalesef ancak çok yakında çok güzel paylaşımlarla devam etmeyi planlıyorum.

Yaz tatilinin ardından yoğun bir iş temposuyla başladım bu aya.O yüzden bu alışma sürecinde eve biraz yorgun geliyorum.Sanırım beden yorgunluğundan ziyade uzun zamandır iş hayatından kopuk olmanın verdiği bir beyin yorgunluğu bu :)

Biliyorsunuz ki bloguma başladığımdan beri saçlarımı yeniden canlandırmaya ve uzatmaya çalışıyorum :).Bugün sizlerle bu kadar uğraştan sonra geldiğim son hali paylaşmak istedim.












Sanırım saçlarımın düzelmesi ve yeniden sağlıklı bir görünüme ulaşması için çok uğraştım ancak şu an baktığımda gerçekten değdiğini düşünüyorum.

Açıkçası sizlerle son zamanlarda paylaştığım Urban Care ürünleri benim kurtarıcım oldular.(Bu yazımda da söylemeden geçemeyeğim bir şey var ki ürünler ambalaj olarak çok dayanıksız maalesef.Akıtıyor,damlatıyor ya da spreyin fıs fıs kısmı bozuluyor.Bu kadar güzel ürünlere daha dayanıklı ambalajlar yapsalar mükemmel olur.)

Artık daha sağlıklı,parlayan ve hacimli saçlarım var benimde :).Saçlarımı kurutup çıksam bile eskisi gibi donuk,sönük ve yanmış görünümünden eser yok.Ayrıca,uzun saçları olan insanlar için şu an bile kısa olsa da :),şu anda saçlarımın boyu da benim için gerçekten ideal.Çünkü geçen seneden bu yana yanmış ve kırpılmış olan saçlarımın bu boya gelmesi için büyük çabalar harcadım :).

Bu kadar emeğin karşılığında bu saçlara kavuşmak benim için büyük bir mutluluk...

Bu arada yazımı bitirmeden önce sizlerle bir şey daha paylaşmak istiyorum.Bu hafta benim canım annemin doğum günüydü ve onun için hatıra kalacak bir hediye buldum instagram sayesinde.Siparişlerim hazırlanırken bir kaç küçük aksaklık yaşanmış olsa da siparişler gününde ve eksiksiz eline ulaştı annemin.Anneciğime üzerinde çocuklarının fotoğrafının bulunduğu iki adet amerikan servis yaptırdık.Sevdikleri için değişik hediyeler arayanlar için güzel bir alternatif bence.



Umarım bugüne kadar paylaşmış olduğum saç bakım ürünleri ve önerileri sizlerinde işine yaramıştır.

Sevgilerle...




Yorumlar

Popüler Yayınlar