Urban Care natural's Collagen Sıvı Saç Kremi


Uzun bir süredir tatilde olduğum için sizlerle paylaşım yapamadım maalesef.Tatilde deniz,kum,güneş derken biraz dinlenmek istedim.Küçük bir ara bulmuşken şu sıralar kurtarıcım olan Urban Care'in sıvı saç kremi hakkında düşüncelerimi hemen sizlerle paylaşmak istedim :)



 Tüm kış boyunca saçıma ne yaptıysam uçlardaki kuru görüntüyü bir türlü gideremedim.Türlü türlü bakım kremleri,doğal yağlar derdime çare olamadı.Urban Care'in serumuda açıkçası sıvı saç kremi kadar etkili olamadı.Serumu alırken sıvı saç kremi aklımda kalmıştı.Serum çok etkili olmamasına rağmen sıvı saç kremini alıp bir şans vermek istedim ve iyiki kullanmaya başlamışım.


Neden derseniz eğer size önermek için pek çok sebep gösterebilirim.
  • Saçlarımı yumuşacık yapıyor.
  • Kuru görüntüyü tamamen giderdi ve saçlarıma gereken nemi verdi.
  • Saçta kesinlikle ağırlaşma yapmadı yada saçların diplerinde yağlanma gibi sorunlarla karşılaşmadım.
  • Fiyatı normalde 14 TL indirimde 10 TL ye düşüyor.Yani böyle bir ürün için çok cazip bir fiyata sahip.

Ürünün bana göre tek negatif yanı ambalajındaki sıkıntılar.Ürünün kapağı açarken insanı çok zorluyor ve şişe çok koruyucu değil.Taşırken koruyucu bir poşete yada çantaya koymazsanız şişeden sıvı sızıyor.

Bu arada annemde bu ürünü kullanmaya başlamış ve inanılmaz memnun.Hatta bu serinin şampuanını da kullanıyor ve yıpranmış olan saçları şu an çok sağlıklı.

Saçlarımızın yıpranmaya daha da açık olduğu bu yaz aylarında sizin kuru saçlar için önerileriniz neler?

Sevgilerle...


Yorumlar

  1. Bu serinin maskesini kullanıyorum. Çok memnun kaldım.Blogumda yazısını bile paylaştım.Yazınızı çok beğendim.Sıvı saç kremine de şans vermek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskeyi de ben duymamistim hemen blogundan bakicam bu seri gercekten baya etkili :) Tavsiye ederim mutlaka sende bir dene ben cok memnun kaldim :).

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar