URBAN Care natural's COLLAGEN Saç Bakım Serumu

Bu yağmurlu günden herkese merhaba.Güneş bulutların arasından ara sıra gülümsese de bugün biraz gök gürültülü burası.Bugünlerde yoğun olan ders çalışma tempomdan ötürü yazılarımı eskisi kadar sık yazamıyorum bundan dolayı kocaman bir özür.Şimdi gelelim bugünün yazısına.Sizlerle bugün URBAN Care'in saç bakım serumunu paylaşmak istiyorum.




Son zamanlarda saçlarım nedendir bilinmez bir garip hallerde.Dip kısımları çok çabuk yağlanırken uç kısımlarında inanılmaz bir kuruluk yaşıyorum.Acaba şampuandan mı oldu diye düşünürken Gratis'te geçen haftalarda bu ürünü gördüm ve denemek istedim.Bu arada şampuanımı da değiştirmeyi ihmal etmedim tabii ki :).Pantene olan şampuanımı daha öncelerde severek kullandığım Dove ile değiştirdim.Şampuan sayesinde saç diplerimdeki yağlanma şimdilik azaldı.

Gelelim saç uçlarıma.Urban Care sayesinde saç uçlarımda inanılmaz bir yumuşama oldu.Yaklaşık iki haftadır kullandığım bu ürünü çok sevdim.Öncelikle bu serum inanılmaz güzel kokuyor.Merak edenler için kıvamı normal saç serumları gibi,yani şeffaf yağ kıvamında,su gibi sıvı değil.Ürün vadettiği gibi yoğun nemlendirme ve mat saçların parlamasını sağlıyor.Ürünü saçımın uçlarına sürüyorum sadece.Zaten yağlanma gibi bir sorun yaşıyorken çok diplere sürmemin saçımdaki yağlanmayı iyice arttırabileceğini düşünüyorum.

Fiyatına gelince ürünü 20 ya da 21 TL civarında bir fiyata aldım.Ayrıca ürünün sıvı saç kremi de vardı.Önümüzdeki günlerde onu da mutlaka alıp deneyeceğim.Onun fiyatıda 10 TL idi Gratis'te.

Sizler kuru ve matlaşmış saçlarınız için neler yapıyorsunuz paylaşırsanız çok sevinirim :)

Sevgiler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar