İkizlerin Doğum Günü Partisi :) Emir&Emre




Herkese merhaba :).Uzun zamandır bloguma bir şey yazmıyorum çünkü olan olaylar sırasında paylaşımda bulunmak içime sinmedi açıkçası... Bu hafta tatile çıkmadan önce sizlerle hafta sonu hazırladığımız ikizlerimizin doğum günü partisini paylaşmak istedim en azından...





İşte bizim minik ikizlerimiz Emir ve Emre :) Onlar geçen hafta 1 yaşına bastılar ve bizde güzel anneleri Ayşen'le birlikte onlara güzel bir doğum günü partisi hazırladık :)





Görmüş olduğunuz her şey kendi yapımımız :).Biraz ugraştırıcı tabiki ama sonucu görünce gerçekten verdiğiniz emeklere değdiğini görüyorsunuz :).Güzel bir doğum günü için olmazsa olmaz her şeyi hazırladık.Cupcake,hayvan figürlü tuzlu kurabiyeler,minik simitler,çikolataya ve pasta süsüyle kapladığımız marshmallowlarımız,minik un kurabiyelerimiz ve uğur böceği şeklinde ki kanepelerimiz.Açıkçası şeker hamurundan kurabiyeyi ilk defa denedim ancak gerçekten yapması ve sunumu çok zevkliymiş.Eksik olan malzemelerimi de alınca mutlaka pasta yapmayı da denemek istiyorum.Bu arada en üst sırada olan şeker hamurundan kurabiyeleri sevgili Özlem yaptı :) Orta sıradakilerde benim eserim :).Ancak gerçekten Özlem bu konuda profesyonel,yaptığı diğer pastaları ve kurabiyeleri görünce hayran kalıyor insan.





Gördüğünüz gibi görsel açıdan zengin ve lezzet açısından da tam puan alan bir masa hazırladık.Hem yapması hem de yemesi çok zevkliydi.Tabiiki bizim ufaklıklar şimdilik doğum günlerinden çok bir şey anlamadılar ancak 2.yaşlarında onlarda yemeklerden ufak tefek tadabilirler belki diye düşünüyorum.


Tatilde İzmir'e gidince ilk yapacağım şey şeker hamuruyla bir şeyler yapmak için malzeme olacak sanırım :)

Umarım ikizlerimizin doğum günü hazırlıklarını sizlerde beğenmişsinizdir.

Sevgilerle...


Yorumlar

Popüler Yayınlar