DIRTY Works Stop Puffy Eye Cream


Haftanın ilk gününden herkese merhaba.Yaklaşık 3-4 gündür hasta olduğum için yataktan çıkamadım o kadar ki kafamı yastıktan kaldıramadım.Sanırım bahar havaları beni fena çarptı :/.Bugün daha yeni yeni ayağa kalkabildim.Kalkar kalkmazda kaç gündür sizlerle paylaşmak istediğim DIRTY Works göz kremi hakkında düşüncelerimi yazmaya başladım.




Maskesinden sonra aldığım göz kremini sizlerle paylaşmak istedim.Gratis'te satılan DIRTY Works'un beni cezbeden şirin mi şirin görünüşü.Ürünün vaadi göz şişliklerini indirmesi.Evet bu konuda biraz etkili ancak sürdükten 15 dakika sonra şıp diye inmiyor şişlik bilginiz olsun :)


Onun dışında ürünün ambalajı çok kullanışlı.Tüp şeklinde olması rahat bir sürüş sağlıyor.Ben elime değil fotoğraftaki gibi direkt olarak tüpten göz altıma uygulayıp sonra yayıyorum.

Ürünün yapısı ise ürünün en sevdiğim yönlerinden biri bu oldu.Neden derseniz kremsi yapıda olan ürün çok yoğun değil.Yani ne çok yoğun ne de su gibi.Kesinlikle sürdüğünüzde yağlanma ya da ağırlaşma hissi uyandırmıyor.Ancak çok kuru bir göz çevreniz varsa sanırım yeterli olmayabilir.


Bu güzel yapısının yanında sürdükten sonra herhangi bir yanma ya da kızarıklık hissiyle de karşılaşmadım.Ayrıca parfüm sevmeyenler için iyi bir haberim var;ürün tamamen kokusuz :).
Eğer sizde göz çevreniz için uygun fiyatlı bir nemlendirici arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.Bu arada unutmadan fiyatını da söyleyeyim;14 TL.

Bu arada kendinize dikkat edin,bol bol vitamin alın ki benim gibi yataklara düşmeyin :).Ayrıca boğazları benim gibi hassas olup hemen hasta olanlar için küçük bir öneri vermek istiyorum.Bitki çayınızın içine bir kaşık bal ve yarım çay kaşığı kadar zencefil eklerseniz boğazlarınız hemencecik yumuşuyor aklınızda olsun :)

Hepinize iyi bir hafta olması dileğiyle :)

Sevgiler...

Yorumlar

  1. Bende göz kremi almayı dusunuyordum gercekten fiyatı uygunmus ama benim gözcevrem biraz kuru yine de degerlendirecegim tesekkurler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Internetteki yorumlarda cok kuru goz cevreleri icin tavsiye etmemisler ama cok kuru degilse bi dene canim ben simdilik memnunum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar