the Balm - NUDE'tude Palet

 
 
 
 Uzun zamandır kullandığım ve sizlerle paylaşmak için sabırsızlandığım ürünlerden biride The Balm Nude palet.
 




 
 
The Balm Nude Palet toplam 12 minik fardan oluşuyor.Bu paletin en sevdiğim özelliklerinden biri içindeki kocaman ayna.Kutu olarak bence gerçekten kullanışlı.Ancak içerisindeki fırça için aynı şeyi söyleyemiyorum maalesef.Ben fırçasını farları uygulamak için çok kullanışlı bulmadım açıkçası.
 
 
 

 
Bu far paletini hem günlük makyajda hem de gece makyajında rahatlıkla kullanabilirsiniz.Koyu farlar gerçekten renk yoğunluğu açısından başarılı.
 
Açık olanlar ise günlük makyajımda hafif ışıltılar verirken gerçekten işime çok yarıyor.Özellikle altın ışıltılar için "snobby" ve daha pembemsi ışıltılar için "stubborn ve stand-offish" rahatlıkla kullanılabilir.
 
Normalde yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 60 TL civarında ancak ben bu ürünü Gratis indiriminden almıştım yaklaşık 35 TL civarındaydı.
 
 
Sevgiler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar