Hayalleri Süsleyen Gelinlikler!




 
 


Herkese merhaba... En son yazım olan düğün aksesuarlarından sonra sizlerle hayalleri süsleyecek gelinlikleri paylaşmak istiyorum bugün.Hepsine gerçekten hayranlıkla bakarak paylaşıyorum.



Gelinlik modelleriyle birlikte favorim olan bazı saç modellerini de paylaştım sizlerle,umarım beğenirsiniz...Ayrıca şunu belirtmeliyim ki bu yıllarda gelinler saç modellerinde  topuz modellerinin yanı sıra açık ve doğal dalgalı saç modelleri de ön planda tutuyor.


 

 



 
 
 
 

 

 
 
 
 
Bu yıllarda prenses model gelinliklerin yanında balık modellerde son derece yaygın... Ben genel olarak sade gelinlik modellerini sevdiğim için sizlerle de daha sade olanları paylaşıyorum.
 









 
 

 
 
 



 




 


 

 


 
 

 
 
 
Sevgiler...
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar