GARNIER Makyaj Temizleme Suyu



Geçen haftalarda Gratis'ten pek çok ürün aldım.Sizlerle bunları paylaşmak için sabırsızlanıyordum ancak paylaşmadan önce bir süre ürünleri kullanıp fikir edinmek istedim.Garnier makyaj temizleme suyunu merak edenler buraya :)






Daha önce Yves Rocher detoks etkili temizleyici tonik kullanıyordum (Onuda farklı bir yazımda ayrıntılı olarak sizlerle paylaşacağım mutlaka).Neredeyse bitmek üzereydi ve bazı bloglarda gördüğüm Garnier'in bu ürününü merak ettim ve indirimde de görünce hemen aldım.

Açıkçası çok ağır makyajlar için ürünün etkisi hakkında bir yorum yapamıyorum.Makyajım genelde yanaklarımdaki allık,kaş ve göz kısmımdan ibaret.Yani fondöten,pudra yada baz tarzı ürünleri çıkartmada ne kadar etkili olur bilemiyorum.Ancak benim makyajım için yeterli :).Yüzümün T bölgesi yağlı olduğu için yüz temizlemede genel olarak çok hafif ürünleri tercih ediyorum.Krem tarzı ürünler yağlı kısımları daha kötü hale getiriyor.Sabun tarzı ürünlerde kuruluk ve dökülme sağlıyor maalesef.

Garnier Makyaj Temizleme Suyu yüzümde herhangi bir makyaj kalıntısı bırakmıyor.Ne yağlı ne de kuru bir his bırakmıyor.Ürünün diğer pozitif yanı ise hem yüz hem göz hem de dudak için kullanılabiliyor olması.Ancak ben rimel sürdüğümde göz için ayrı bir temizleyici ürün kullanmaya devam ediyorum.Gözlerim hassas olduğu için temizlendiğinden emin olmam gerekiyor.

Bu arada hazır yüzden bahsetmişken sizlerle daha önce paylaştığım La roche yüz kremimden gerçekten çok memnun olduğumu tekrar söylemek istiyorum.Evet hala T bölgemdeki yağlanma tamamen kaybolmadı ancak gün içinde önünü alamadığım yağlanma minimum düzeye indi.Ve ürünü alalı neredeyse iki ay olacak ve hala bitmedi :).

Garnier Makyaj Temizleme Suyu:Gratis indirimde yanlış hatırlamıyorsam 8-10 TL arasıydı.

Sizin makyaj temizlemede favori ürününüz hangisi?

Sevgiler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar