FLORMAR Quick Dry&Extra Shine

Herkese merhaba :).Son günlerdeki yoğunluğumdan ötürü çok sık yazamıyorum maalesef..Aslında sizlerle paylaşmak istediğim çok ürün var ancak zaman buldukça yazıyorum.Bugün Flormar'ın Quick Dry&Extra Shine ojesini paylaşmak istiyorum.Bakalım gerçekten iddia ettikleri gibi ojenin çabuk kurumasını sağlıyor mu? Ojenin kalıcılığını arttıyor mu?



Açıkçası bu ürünün tam anlamıyla beklentilerimi karşıladığını söyleyemiyorum.Neden mi?

Neden memnun kalmadım?(-)

Maalesef ki ürün vadettiği gibi ojenizin çabuk kurumasını sağlamıyor.İki kat ojeyi sürüp biraz bekledim ve sonra ürünü uyguladım ancak normalde 10 dakikada kuruyan ojemin kuruması 9 dakika oldu :).Yani bana göre hızlı kurutma anlamında başarısız bir ürün.

Ayrıca ojemi sürüp iki üç dakika bekleyip sürmeme rağmen ojemin kırmızı rengi şeffaf ojeye çıktı.Yani fırçası kırmızı oldu ve sonra fırçayı tekrar ojenin içine koyduğum için ojenin içinde de kırmızılıklar meydana geldi.Yani şimdi açık renkli bir oje sürdüğümde neler olacağını merak ediyorum :(.

Neden memnun kaldım? (+)

Ojenizde gerçekten bir parlaklık ve kuruduktan sonra(!) kalıcılık sağlıyor kesinlikle.Normalde iki günde tırnaklarımın uç kısımlarındaki ojeler çıkmaya başlıyorken bu ürünü kullandığımda 2-3 gün daha ojemin kalıcılığını arttırıyor.

Flormar'ın ojelerini sevdiğim için büyük umutlarla aldığım bu oje beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.Bende ojeyi kurutmak için değilde parlaklık ve dayanıklılık için kullanıyorum artık :)

Sizin favori ürününüz hangisi?

Sevgiler...



Yorumlar

  1. Simdiye kadar en sevdigim Seche Vite oldu, ama oda yari yerine gelince hep bozuluyor, sürülmez hale geliyor. Öyle oldugu icin Essie Good to Go kullaniyorum, onda bozulma olmuyor. Cok cok iyi korudugunu söylüyemem ojeyi, yine en fazla 2-3-hadi bilemedin iyi bir ojeyse 4 gün en fazla durduruyor, ama güzel parlaklik veriyor ve cabuk kurutuyor. Ücüncü kez aldim ve daha iyisinide bulamadim zaten simdiye kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumun benim icin cok güzel oldu gercekten isime yarayacak bir ürün arıyordum ki tavsiyen ilac gibi geldi gercekten tesekkur ederim:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar