Flormar Passionate dots Palette ile Makyaj


Herkese yeni bir haftadan merhaba :).Bugün sizlerle kutusuna bayılarak aldığım Flormar'ın far paletiyle yaptığım makyajı paylaşmak istiyorum adım adım.Eğer merak ediyorsanız buyurun böyle :)




Siyah ve kırmızının tartışılmaz cazibesini kullanarak çok güzel bir tasarım yapmışlar bence.İçine bakmadan ürünün dış görünüşü sizi cezbediyor.İçine bakacak olursak eğer toplamda 8 adet fardan oluşuyor.Benim aldığım bu paletin dışında,içinde farklı 8 renk olan bir far paleti daha var bu seriye ait.Bugün Flormar'da oje bakarken keşfettiğim bu far paleti fiyat olarakta bence inanılmaz uygun.Normalde 26 TL olan bu ürün %50 indirimde yani 13 TL.Ayrıca sadece bu ürün değil bu serideki tüm ürünlerde aynı indirim söz konusu.

Aşama aşama makyajımın yapılışı;

Makyajıma öncelikle the Balm'ın göz makyaj bazını kullanarak başladım.Küçücük bir parça yeterli oluyor.Ürünü göz kapağınıza uyguladıktan sonra yaklaşık 30 saniye kadar bekleyin.Başta sıvı gibi geliyor ancak biraz bekleyince kuruduğunu hissediyorsunuz ve artık uygulama için hazır...


Sonrasında bu sedefli koyu maviyle alta bir fon oluşturdum.Açıkçası makyaja başladığımda aklımda şöyle yapmalıyım diye bir düşünce yoktu;doğaçlama bir makyaj oldu :)


Daha sonra köşelerden göz pınarlarına doğru bu siyah farı uyguladım.Bence maviyle birleştiğinde başarılı bir görüntü ortaya çıktı.


Sonra biraz ışıltı sağlamak için altın sarısını kullandım ancak sadece göz pınarlarımdan orta kısma kadar sürdüm,tüm gözüme kullanmadım.


Tam orta kısmada bu pembeyle hafif bir hareket kattım.Fotoğrafta tam olarak belli olmasa da normalde verdiği hafif pembelik daha net belli oluyor.Ben böyle koyu makyajlarda hafif renkli ışıltıları seviyorum.Sonuçta yaptığım günlük bir makyaj değil.


Far uygulamalarım bittikten sonra göz kapağıma makyajıma renk ve belirginlik katması için Maybelline'in bu muhteşem kalemlerini kullandım.Sürmesi inanılmaz rahat ve kesinlikle bulaşma,akma gibi problemlerle karşılaşmıyorsunuz.


Sonrasında göz altıma hafif bir concealer sürdüm.Göz altıma ise yine Maybelline'in yukarıda fotoğrafını paylaştığım kaleminin turkuaz rengini sürdüm.Kalemin üzerinede siyah farla çok hafif  dokunuşlar yaptım.


En son rimelimle göz makyajımı tamamladım hafif bir allıkla makyajımı bitirdim ve işte sonuç :)



Makyajımda kullandığım diğer ürünler

Umarım makyajımı sizlerde beğenmişsinizdir.Hepinize çok güzel bir hafta diliyorum :)

Sevgiler...


















Yorumlar

  1. Çok hoş bir makyaj olmuş gerçekten. Bu aralar bir tonik arayışı içerisindeyim , yardımlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :) Nasıl bir tonik istiyorsun sadece yüz temizleme için mi bir de cilt tipin nasıl ona göre ben sana başarılı bulduğum ürünlerden tavsiye ediyim :)

      Sil
    2. Karma bir cilt yapım var.Daha çok sıkılaştırıcı bir tonik arıyorum , inanılmaz derecede siyah noktalarla uğraşıyorum.Buhar banyosu uyguluyorum hafta 1 defa bantlarla kurtarmaya çalışıyorum ama bir müddet sonra tekrardan çoğalıyorlar :)

      Sil
  2. daha kötüsünü görene kadar en kötüsü bu sanırım :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar