Essence-Eyebrow stylist set



Uzun süredir denemek isteyip bulamadığım bu ürünü sonunda stoklarda bulup alabildim.Essence ürünleri sadece Gratis'te olduğu için erişim biraz sınırlı olabiliyor maalesef.Sizde kaşlarınızı şekillendiriyorsanız bu ürüne göz atmadan geçmeyin derim...






Essence kaş seti fiyat-fayda bazında gerçekten çok başarılı.Yanlış hatırlamıyorsam 8.5 TL civarındaydı.Fiyatı bu kadar uygun olan bir ürünün bu kadar başarılı olması ürünü etkili kılıyor benim açımdan.

Gelelim ürünün olumlu ve olumsuz yanlarına;

+Ürün açık ve koyu olmak üzere iki tonda fardan oluşuyor.Bunun pozitif yanı koyu renkle hatları belirleyip açık renkle dolgu yapabiliyor olmanız.En azından ben ürünü bu şekilde kullanıyorum.

+Ürünün içinden fotoğrafta gördüğünüz gibi 3 adet şekillendirici palet çıkıyor.Kaş şekli bu şekilde olanlar için bence gayet kullanışlı,sonuçta şekil vermeniz bunlarla daha kolay olacaktır.

+Ürünün uygulaması gayet kolay.Ancak ben içindeki fırçayı kullanmıyorum çünkü fırçası çok başarılı değil.Ürünü uygulamak için bir kaş fırçası kullanmanızı öneririm.

+Temizlenmesi gayet kolay.

+Ucuz bir ürün.

-Bana göre olumsuz tek yanı paketlemesi.Açıkçası ürünü alıp ilk açtığımda paketlemeden dolayı çok kötü bir ürün imajı vermişti.Tabiki kullanana kadar.Ancak paketleme gerçekten başarısız,hem kullanışsız hemde dayanıksız.

Genel olarak uygun fiyatlı,uygulaması kolay ve kalıcı bir ürün.

Siz kaşlarınız için herhangi bir ürün kullanıyor musunuz? Favori ürününüz nedir?

Sevgiler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar