DIRTY Works Brightening Mask (Aydınlatıcı Maske)


Herkese bulutlu bir salı gününden merhaba :).Bulunduğunuz yerde hava nasıl bilmiyorum ancak bugün burada hava biraz soğuk,kapalı ve yağışlı maalesef... Ben böyle havalarda evdeysem eğer bir fincan kahve alıp yanında kitap okumaya bayılıyorum.Bir de kendim için bir şeyler yapmayı unutmuyorum tabiki :). Mesela maskeler,bakımlar gibi gibi... Bugün sizlerle geçen haftalarda aldığım DIRTY Works'ün aydınlatıcı maskesini paylaşmak istiyorum.Detaylar için böyle buyurun :)




Detaylarını çok araştırarak almadım bu ürünü.Gratis'te gezerken şirin mi şirin ambalajı gözüme çarptı ve fiyatını da bu kadar uygun görünce alıp denemek istedim.Tabii ki  ürünü aldıktan sonra küçük bir araştırma yaptım kullanmadan.Öncelikle belki içeriğini merak edersiniz diye ürünün arka kısmının fotoğrafını da çektim sizler için.
Ürün kimyasal içerik olan maalesef çok masum değil zaten içeriğe baktığınızda bunu anlayacaksınız.


Yoğun kıvamlı ve portakal kokulu bir ürün.Ayrıca ürünün içinde minik pıtırcıklar var sanki peeling gibi.Maalesef portakal kokusu herkes için çok hoş olmayabilir çünkü ürünün kokusu gerçekten aşırı yoğun.Ürünün içerisinde C vitamini,Nar ve Kaolin adında bir kil varmış.Narın anti-oxidan özelliği ve kilin faydaları ürünü cezbedici kılıyor.Ancak ürünün vaadi arasında bulunan aydınlatma özelliğini pek görebildiğimi söyleyemem.Yine de artı özelliği olarak yüzümü kurutmuyor ve çok çabuk temizleniyor.Yüzümde herhangi bir ağırlığa da neden olmadı yıkadıktan sonra.Kimi maskeler sonrasında daha fazla yağlanma ve ağırlık hissi oluşturuyor.Bu maskede böyle şeyler yaşamadım neyseki.

Ürünü ilk sürdüğümdeki hali bu fotoğraftaki gibiydi.


Ürünü sürüp 10-15 dakika beklettikten sonra daha şeffaf bir hal aldı.Zaten maske yüzünüzde iyice kuruduğunda yıkamanız gerektiğini anlıyorsunuz bence :).Son olarak sizlere ürünün fiyatından bahsetmek istiyorum.Ürünü 14 TL ye aldım Gratis'ten.Bence fiyat olarak gayet uygun bir uygun.



 Sizlerin tavsiye edebileceği güzel maskeler varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgiler...




Yorumlar

  1. Bence maskelerde çok agır bi koku olmamalı kokusuz olsunlar hatta.Gecen gun bitkisel bi maske denemiştim.Kokusu gercekten cok kotuydu.Bitkisel olmayanlarda biraz fazla abartı oluyor .Maske kullanmayı sevmiyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu maske çok sana göre değil maalesef :) Maskeyi yüzüne sürdüğün için koku burnuna burnuna geliyor.Kokusu kötü değil aslında ama bu tarz kokuları sevmeyenler için bunu da belirtmek istedim aldıktan sonra kızmasınlar :).Gerçi ben böyle kokuları sevdiğim için sorun olmuyor,hatta kokulu ürünleri daha çok seviyorum galiba :).

      Sil
  2. Ben sevdim bunu hatta bir yarım saat.öncede kullandım canım aydınlatıyor gibi geliyor hoşuma gitti.
    başka denersin sende ,önümüzdeki maçlara bakarız,watsons maskelerini dene bakalım bide.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons dan onerebilecegin bir maske var mi acaba :) cildim biraz yagli oldugu icin ferahlatan maskeleri daha cok seviyorum bu ara biraz fazla yaglandi ve sivilcelerimde artti ne kullansam bilemedim canım ya :(

      Sil
  3. Kaolin olan ürünler genelde benim cildimede cok iyi gelir, böyle aydinlatici seylere bayiliyorum, parfümlü seyler fazla kullanmamaya calisiyorum yüzüme, cok cabuk leke oluyor cünki ( parfümdenmi bilmiyorum gerci ama), güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfumlu degilde meyve kokulu urunlere bayiliyorum sürdüğümde mis gibi kokusu geliyor ya :) tesekkur ederim canimm :)

      Sil
  4. Ben de bugünkü gratis indiriminde gördüm bu maskeyi. 8,5 tl gibi çok uygun bi fiyat olunca kaptım. İlk denemem sonucu bana yumuşacık ve ferah bir cilt verdi. Ama kocaman peeling parçaları konusunda endişelendim acaba cilde zarar vermez mi?

    Bu arada blogunuzu çok beğendim takibime aldım. Sizi de bana beklerim. www.putsomebeautyon.blogspot.com
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar