Bir Gratis Alışverişim Daha...



Güneşli bir pazar sabahından herkese günaydın :).Dün Gratis'ten aldığım güzel ürünleri uyanır uyanmaz sizlerle paylaşmak istedim zaten dünden beri sabırsızlanıyorum :).Gratis gibi mağazalara girdiğimde kendimi kaybediyorum.Her şey o kadar güzel görünüyor ki sanki her defasında hepsine ihtiyacım varmış gibi hissediyorum,tüketim çılgınlığı böyle bir şey sanırım :(.Ama pişman değilim :),şimdi sizlerle paylaşma zamanı...



Aslında MAC'in mineral concealerını kullanıyordum ancak dün bitmek üzere olduğunu farkettim.Hem farklı bir ürün denemek için hem de bir sonraki MAC alışverişime kadar beni idare etmesi için dün diğer markalara göz atarken bu ürünü aldım.Aslında Loreal'den alacaktım ancak istediğim tonlar kalmadığı için Maybelline'e yöneldim.Dün deneme amaçlı kullandım güzel geldi tonu ve sürümü ancak kalıcılık ve topaklanma konusunda kesin bir şey söyleyemiyorum.Çünkü yüzümde o kadar uzun süre kalmadı maalesef.Ancak bir kaç kullanımdan sonra sizlerle tekrar düşüncelerimi paylaşırım mutlaka.



Gelelim bu güzel fırçaya.Uzun zamandır memnun olmadığım fırçalarımı değiştirmek istiyordum.Hakkında güzel yazılar okuduğum bu fırçayı fiyatını da uygun görünce hemen attım sepete :)



The Balm ürünleri insanlarda bağımlılık yapıyor sanırım.Özellikle dış tasarımları nedeniyle ürünleri benim gözüme daha bir hoş görünüyor.
Uzun süredir göz makyaj için bazları araştırıyordum.Açıkçası gördüğüm kadarıyla en önerilenlerden birinin Urban Decay olduğunu gördüm :).Fiyat olarakta çok büyük bir fark yok,bu ürün 27 TL Urban Decay ise 44 TL civarında.Ancak ben yeni başlayacak biri olarak Urban Decay kadar olmasa da başarılı bulunan the Balm ile başlamak istedim.

Ürünün Faydası Nedir?

Bu zamana kadar sürdüğüm farların topaklanması ya da yeterince uzun süre gözümde kalmamasından ve ilk sürdüğüm andan itibaren far paletindeki kadar renk vermemesinden şikayetçiydim.Tüm araştırmalarım sonucunda bu sorunu ortadan kaldıran bir ürünün varlığını ve herkesin kullandığını farkettim; Göz Makyaj Bazı...Yüz için olan bazlarla ilgilenmemiştim açıkçası çünkü pudra ya da fondöten tarzı ürünler kullanmadığım için çok gerekli gelmemişti.Ancak sizde benim gibi hafifte olsa göz makyajınıza özen gösteriyorsanız mutlaka bir tane edinin derim.

Eğer sizlerde benim gibi topaklanma,farların renklerinden yeterince verim alamama ve dayanıksızlık gibi sorunlardan şikayetçiyseniz hemen bir makyaj bazı almanızı öneririm.Dün deneme amaçlı çok küçük bir miktar sürüp bekledim ve üzerine far sürdüm.Sonuç inanılmazdı gerçekten.Sanki o kadar süredir kullandığım far renk değiştirdi :).Siz silene kadar farınız sabit kalıyor topaklanmıyor ve istediğiniz rengi tam olarak görebiliyorsunuz.

Tüm bu ürünlerle yaptığım makyajıda sizlerle önümüzdeki günlerde ayrıntılı fotoğraflarla paylaşacağım :)


Şimdi kahvemi alıp balkonda bu güzel kitaplarımı okumaya başlayabilirim...
Herkese keyifli pazarlar :)

Sevgiler...

Yorumlar

  1. güle güle kullan tatlım concealer brush fırçasına benzettim çok değşet güzel o fırçası ''her kullanışta fırçaya övgüler yağdırıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim bende severek kullanmaya basladim acikcasi basta tereddut ettim bilmedigim icin ama iyiki almisim :) bu arada blogu takibe aldigin icin tesekkurler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar