Bir bahar makyajı...


Herkese merhaba :).Sizleri bilmiyorum ama sanırım bugünlerde üzerimde bir bahar yorgunluğu var,oturduğum yerden kalkamıyorum.Söz konusu makyaj olduğu zaman biraz silkelenip kendime geliyorum bu yüzden kalktım yerimden ve aldım makyaj malzemelerimi elime.Sizlerle de bu akşam bu güzel bahar günlerinde yapılabilecek sade ama renkli bir makyaj paylaşmak istedim.





Bugün makyajımda çok sevdiğim bu iki far paletini kullandım.Flormar'ın bu güzel paketinden turkuaz ve pembe renkleri kullandım.Şimdi gelelim aşama aşama neler yaptığıma...


Her zaman söylediğim gibi normalde yüz bölgeme allık dışında bir ürün kullanmıyorum ancak bugünlerde yüzümde lekelenmeler olduğu için Diadermine'nin BB kremini kullandım,yüzüm biraz renklenince lekeler daha az farkediliyor :)


Sonrasında kaşlarımı şekillendirdim.Bunun içinde geçenlerde sizlerle paylaştığım Essence kaş kitini kullandım.Aslında kaşlarımın dolgunluğuyla ilgili çok büyük bir problemim yok ancak kaşlarım fazla kısa ve maalesef dolmuyorlar.Bu sorunuda bu güzel kaş kitiyle ortadan kaldırıyorum.


The Balm'ın göz bazını uyguladıktan sonra yine the Balm'ın "Sultry" rengini kullandım öncelikle.Toprak tonlarında olan bu rengi ilk defa kullandım ve çok memnun kaldım.


Daha sonra göz pınarlarımın olduğu kısma da "Snobby" rengini kullandım.Bu rengin verdiği ışıltıyı gerçekten çok seviyorum.Hem çok doğal hem de kalıcı.



En başta söylediğim gibi renkli bir bahar makyajı olacağı için Mabelline Color Tattoo 24 altın rengini kullandım.Sanırım makyajda altın rengini çok seviyorum bana beyazdan daha çekici geliyor.


Bana göre eyeliner makyajın olmazsa olmazlarından :).Maybelline jel eyelinerımı çok seviyorum.Açıkçası jel eyeliner kullanmaya başladığımdan beri diğerlerini çok tercih etmiyorum.Çünkü daha mat görünüyor ve alışınca sürmesi daha kolay geliyor.


Gördüğünüz gibi maalesef MAC allıklarımdan biri paramparça oldu :(.Makyaj çantamda taşıyamasam da evde makyaj yaparken mutlaka onu kullanıyorum.Çünkü içinde sanki altın parıltıları var gibi.Özellikle güneşte yüzümün her yanı pırıl pırıl oluyor :).İsterseniz makyajınızı böylede bırakabilirsiniz.Ancak fazla sade geldiği için ben biraz daha renklendirmek istedim.





Bu renklendirmeyi de Flormar'ın far paletiyle yaptım.Turkuaz ve pembe renkleri kullanınca böyle bir şey çıktı ortaya.Çok sade değil ancak günlük olarak rahatlıkla kullanılabilecek bir makyaj oldu.Siz ne dersiniz?

Sevgiler...





Yorumlar

  1. çok yakışmış bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna baktim canim ellerine saglik siteni takibe aldim :)

      Sil
    2. Begendiysen sende benim sitemin izleyicilerine katilabilirsin :)

      Sil
  2. harika olmuş sana da çok yakışmış bende beklerim http://bornova74.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki bakiyorum bende bloguna :)

      Sil
    2. Blogunu gfc'den izlemeye aldim ellerine saglik :)

      Sil
  3. Çok guzel olmus makyajların ozellikle alttaki...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar