Avon Moroccan Argan Oil

 
Herkese merhaba :).Bugün sizlerle uzun süredir kullanmakta olduğum Avon'un argan yağını paylaşmak istiyorum.
 


 
 
 
 
 
Avon Argan Oil gerçekten bir harika.Pek çok blogger tarafından severek kullanılan ve övünerek anlatılan bir ürün.Bu serum nadir bulunan Fas Argan yağı içeriyor.Tüm saç tipleri için uygun bir serum.
 
Saçlarım sarıyken kullanmaya başlamıştım bu ürünü.O zaman çok yıpranmış ve yanmış saçlarıma bile iyi gelmiş yumuşacık yapmıştı.Şu anda saçlarımda boya olmasa bile uçlarındaki sertleşmeyi engelliyorum bu ürün sayesinde.
 
Saçlarımı yıkadıktan sonra 2 damla serumu saçlarımın uçlarına yediriyorum.Kuruttuktan sonra 1 damla daha uç kısımlarına uyguluyorum.Eğer saçlarınız çok yıpranmış yada çok kuru değilse sadece yıkamadan sonra uygulamanız yeterli bence.
 
Ürünü saçlarımın diplerine uygulamıyorum.Neden derseniz yoğun yapısı nedeniyle diplerime uygularsam saçımda yağlanmaya neden olabilir.
 
Fiyatına gelince normalde 11 TL civarı ancak indirimli olduğu zamanlarda fiyatı çok daha uygun oluyor.
 
Sizin favori saç bakım serumunuz hangisi?
 
Sevgiler...
 
 
 
 
 

Yorumlar

  1. Saclarim icin hic argan yagi kullanmadim, iyi fikir ben de deneyecegim :) www.makyajmanya.com :)

    YanıtlaSil
  2. Urun en iyisi degil ama fiyat fayda bazinda bence cok basarili mutlaka denemelisin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar