Sinameki Kürü ile Saçlarınız Hızlı Uzasın



Herkese merhaba :).Yazılarıma uzun bir süre ara verdiğimin farkındayım ancak geçen haftalarda güzel memleketimde yaşanan malum olaylar yüzünden pek bir şey yazmak gelmedi içimden...
Bu hafta sizlerle öncelikli olarak yeni keşfim olan "Sinameki Kürü"nü paylaşmak istiyorum.Kullanmaya daha yeni başladığım için kesin etkisi hakkında bir bilgi veremiyorum ancak 1. ve 2. ayların sonunda ki gelişimi fotoğraflarıyla sizlerle paylaşacağım.


Nedir peki bu sinameki kürü,ne işe yarar? 


Edindiğim bilgilere göre bu kürü yaptığımızda saçlarımız 2 ayda yaklaşık olarak 5-8 cm arası uzama gösteriyormuş.
1.aydan sonra sonuç yavaş yavaş kendini gösteriyormuş ancak asıl farklılık 2.ayın sonunda ortaya çıkıyormuş.(Kürü uygulamaya yeni başladığım için sonuçlarla ilgili mişli olarak konuşabiliyorum maalesef.)

Gelelim hazırlanışına...

Neler gerekiyor?

  • 1 adet Bemiks ampul
  • 1 kapak tatlı badem yağı
  • 1 çay bardağı su
  • 1 çorba kaşığı sinameki


Nasıl Hazırlanıyor?

1 çorba kaşığı sinamekiyi 1 çay bardağı suda demliyoruz.Eğer elinizde eski sıvı saç kremi gibi ürünlerinizin bitmiş sprey kutuları varsa karışımı bunun içinde yapmanızı tavsiye ederim.Hem karışımı yapmak hem de uygulamak daha kolay oluyor sprey şişelerde.Demlediğiniz sinameki ılıdıktan sonra,1 adet bemiksi ve 1 kapak tatlı badem yağını sprey şişede karıştırın.İyice çalkaladıktan sonra saçınızın diplerine masaj yaparak yedirin.En fazla 5 saate kadar saçınızda bekletebilirsiniz.Ortalama olarak 2-3 saat bekletmeniz yeterli bence.

Ben kürü karıştırıp kullanmak için eski Gliss saç sıvı saç kreminin sprey kutusunu kullandım.


Kürle İlgili Bilmeniz Gerekenler...

  • Kürü haftada bir kere yapmanız gerekiyor.Ben denemedim ancak deneyenlerin özellikle söyledikleri şey bu.Fazlasının zararlı olabileceğini unutmayın!
  • Okuduğum farklı bir uyarıda saçlarınızda az yada çok saç dökülmeleri yapabiliyor olması.Eğer çok fazla dökülme yapıyorsa kürü kullanmayı bırakın.Eğer çok fazla değilse küre bir parça katılan "çam terebentinin" dökülmeyi durdurabileceği söylenmiş...
  • Küre aralıksız 8 hafta devam etmeniz gerekiyor.Ancak 8 haftadan sonra 2 hafta ara vermelisiniz.
  • Son olarak kürün her kullanımda taze olarak hazırlanması gerektiğini unutmayalım...
Fiyatları Nedir?
  • 1 kutu Bemiks -4 TL
  • 1 adet tatlı badem yağı - 5 TL
  • Sinameki-1.5 TL (Sanırım yaklaşık 100 gr)


Umarım sinameki kürü hepimizin yüzünü güldürür :).Bu tür kürlerde en gerekli şey aslında "sabır"...Çünkü etkisini hemen 1-2 hafta içinde göremezsiniz maalesef.Sabredelim ve en güzel sonuçlar bizle olsun :)

Sevgiler...


Yorumlar

  1. Merhaba , acaba kürün devamini getirdin mi diye sormak istedim . nasil sonuclara ulastigini merak ediyorum , Birde bisey sormak istiyorum sinamekinin sac rengini actigini duymustum , sac renginizi actimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kürü sadece 5 hafta yapabildim maalesef keske devam etseydim :( bitiremedigim icin kesin sonuc veremem yani benim gorduklerim kadar uzamadi ama gercekten mesela bir ayda 1 cm uzuyorsa 2cm uzadi. Sac rengimde acilma oldu ama uclarinda boya vardi eskiden kalan o yuzden mi bilemedim. Bir de sampuanimdan mi diye dusunmustum ama küre pek baglamadim acikcasi o yuzdende olabilir aslinda :) umarim yardimci olabilmisimdir :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar