Pratik Saç Modelleri;Bakın,Kendiniz Yapın :)


Sanırım saçlarımıza farklı modeller vermek artık o kadar da zor değil :). Kuaföre gitmeye gerek kalmadan ve çok zaman harcamadan yapabileceğimiz kolay ve bir o kadar da güzel saç modellerini keşfetmek mümkün... Saç konusunda genelde kendim bir şeyler yapmayı sevenlerden olduğum için bu yaratıcı tutorialları görmezden gelemiyorum.Bence mutlaka bir göz atın :)




Bu örnek kısa saçlar için gerçekten hayat kurtarıcı olabilir :). Kısa saçlara uzun saçlara yaptığımız gibi güzel topuzlar yapmak biraz zor oluyor açıkçası...Ancak bu model hem çok şık hem de yapılışı çok basit değil mi :)


Uzun saçlar için günlük hayatta kullanımı gerçekten rahat bir model.Hem de bugünlerde örgü saçın ne kadar moda olduğunu düşünürsek rahatlıkla kullanılabilecek bir model bu...


Yine çok uzun olmayan saçlar için ideal örneklerden biri.Bende günlük hayatta bu tarz modelleri kullanmayı çok seviyorum.Çok vaktimi kaybetmeden ve çok yorulmadan güzel bir sonuç elde ediyorum.


Uzun ve gür saçları olanlar işte bu model tam sizlik :)


Yine kısa saçlı olanlar için şirin mi şirin bir model.Sanki Antik Yunan Çağından fırlamış gibi değil mi :)



 Bu örneklerde rapunzeller için :).Şaka bir yana uzun saçları olanlar için gerçekten harika modeller.






Saçlarım hayatım boyunca hiç bu kadar uzun olmadı.Sanırım kendime uzun saçı hiç yakıştıramadım.Ancak bu modeli gördüğümde saçlarımın bu kadar uzun olmadığına üzüldüm,gerçekten harika duruyor...











 Bu modelleri görünce insan hepsini ayrı bir gün denemek istiyor,yani benim içimde öyle bir istek oluyor :)
Umarım bu modeller sizlerinde hoşuna gider ve kullanırsınız.

Sevgiler...



Yorumlar

Popüler Yayınlar