Nişana Gidiyoruz :)



Yorucu bir hafta sonunun ardından herkese merhaba :). Nişan mevsiminde olduğumuz bu aylarda bu haftada yakın bir arkadaşımızın nişanına gittik.İtiraf etmek gerekirse biraz yorulduk ama bu güzel ve mutlu nişan için tüm yorgunluklara değdi açıkçası.Hatice ve Tolga'nın nişanında yaptığım makyajı paylaşmak istedim sizlerle :)




Her zaman olduğu gibi öncelikle çiftimizi sizlerle tanıştırmak istedim.Hatice&Tolga
Nişan konseptinde mor renk hakimdi.Peçeteler,balonlar,süslemelerin beyaz üzerine mor detaylarla hazırlanmış olması çok hoş görünüyordu.Hatice'nin kendi elleriyle hazırladığı nişan kurabiyelerini de sizlerle paylaşmak isterdim ama maalesef yolda gelirken kırılmış :(.Ayrıca bu nişanda en beğendiğim ayrıntılardan biride yine Hatice'nin hazırladığı üzerinde isimlerinin ve nişan tarihlerinin yazdığı kitap ayracı oldu.


Şimdi başlayalım nişan makyajımıza :).Özel günler dışında yaptığım makyajlar dışında yüzüme pudra yada fondöten tarzı şeyler sürmeyi sevmediğimi söylemiştim.Ama bu tarz günlerde en azından cilt tonumu eşitlemek ve lekeleri daha az görünür kılmak için BB krem kullanıyorum.Daha önce bu ürünü almıştım ve şimdilik kendisinden memnunum.(Bu ürünü sürdükten sonra MAC concealer ve kaş farımıda sürdüm)



Daha sonra Golden Rose'un mat krem rengi farıyla göz etrafının rengini sabitledim.Açıkçası bu tarz makyajlar yapmadan önce altına baz olsun diye bu farı tercih ediyorum.Sonrasında Maybelline'in sedefli farını sürdüm.Bu farı sürdüğümde gerçekten çok aşırı olmayan bir parıltı veriyor.Yanaklarıma da yine The Balm'ın daha önce sizlerle paylaştığım bronz renkli ürününü kullandım.


Koyu renk makyajı yaparken öncelikle gözümün üst kısmına kalın bir şekilde siyah kalem çekerek başlıyorum.Bu şekilde göz hatlarımı belirliyorum.Daha sonrasında siyah farla daha buğulu bir görüntü elde ediyorum.Gözümün altına da kalem çekmeden önce ince bir fırçayla siyah far sürüyorum yine.Sonrasında ise gözümün iç kısmına siyah kalem sürüyorum.En son olarak gözümün üst kısmına jel eyeliner sürerek bir belirginlik sağlıyorum.



Ta ta taaaam :).İşte hafta sonu yaptığım nişan makyajımın son hali.Bu hafta çok renkli bir makyaj yapmayı tercih etmedim.Siyah ve altın tonlarını kullanarak yaptığım bu makyajı umarım beğenirsiniz :)

Sizin bugünlerde favori makyajınız nedir acaba?

Sevgilerle...

Yorumlar

  1. Ba-yıl-dım... Her gün facebook a baktığımda "acaba gamze bu gün ne paylaştı" diyorum. Özellikle cilt bakımı ve makyaj konularını hiç kaçırmadan takip ediyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ediyorum Elif :)) bende mumkun oldugunca fazla paylasimda bulunmaya calisiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar