Makyaj Ve Kırmızı Rujum


Bu haftaya biraz hasta olarak başladım maalesef.İki gündür boğazlarım ve grip yüzünden kolumu kaldıramıyorum.Bu yetmezmiş gibi yüzümde pek çok sivilcem çıktı ve ardındaki lekeler...Bende evde olsam da kendimi biraz daha iyi hissedebilmek adına aldım makyaj malzemelerimi yanıma :).Sonuç mu?






Öncelikle makyajımda kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.

1)Flormar Terracotta Blush-On No:40
2)The Balm-The Bronzing Bandit
3)The Balm Nude'tude
4)Maybelline Eyestudio Mono-621 Sparkling Gold
5)Golden Rose Silky Touch No:202
6)Flormar Matte Mono Eyeshadow
7)Alix Avien Maxilip Ruj No:388
8)Mega Volume Collagene 24 Loreal-Extra Black
9) MAC Mineralize Concealer No:NW20
10)Alix Avien Black Dipliner
11)Golden Rose eyeliner No:312
12)Flormar Glitter Eyeliner No:302



Her zaman olduğu gibi makyajımı yapmadan önce yüzüme nemlendiricimi sürerek başladım.Daha sonra MAC concealer ve sivilce izlerimin olduğu yerlere de ufak ufak BB kremden sürdüm.Flormar matte farımla kaşlarımdaki boşlukları doldurdum ve son olarak Golden Rose matte farla gözümün alt üst kısımlarında mat bir aydınlık sağladım.


Sonrasında makyajıma The Balm Nude far paletimle devam ettim.Haftalar önce aldığım bu ürünü ne zamandır sizlerle paylaşmak istiyordum aslında.Renklerinden ve kullanımından gayet memnun kaldım.Bugünkü makyajımda sırayla "stand-offish,snobby,silly" tonlarını kullandım.


Eyeliner olmazsa olmazlarımdan olduğu için göz makyajında en son göz alıcı etkiyi onunla sağlıyorum.Bugün jel eyeliner yerine Alix Avien'in likit eyelinerını kullanmayı tercih ettim.Eyeliner sürdükten sonra Flormar Glitter simli eyelinerımı da göz pınarlarımdan uçlara doğru hafif bir parlaklık katması için kullandım.Sonra alt göz kapağımın içine Golden Rose beyaz göz kalemini sürdüm.Göz makyajımı son olarak Mega Volume rimelle tamamladım.



Göz makyajımı tamamladıktan sonra The Balm bronzlaştırıcımı sürdükten sonra pembe renkteki Flormar Terracotta allığımı sürdüm.En son Alix Avien rujumu sürüp makyajımı tamamladım ve işte sonuç :)

Umarım sizlerde beğenmişsinizdir :)

Sevgilerle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar