#DIY RENGARENK KEÇE KİTAP KILIFLARI



El emeği göz nuru,rengarenk,model model ve çok amaçlı keçe çantalarımız burada :).
Annemizin bin bir emekle ve tamamen kendi yaratıcılığıyla yaptığı çeşit çeşit kılıf çantaları görmek için tık tık :)






Annelerimiz gerçekten pek maharetli.Keçeleri dikip böyle yaratıcı ve cıvıl cıvıl şeyler nereden aklına geliyor bilemedim.Gerçi kendisi el işi konusunda pek beceriklidir,ne olsa hiç kaçmaz,hayatta üşenmez :).Kendisi o kadar becerikli ki kendi nişan elbisesini ve nikah şekerlerini bile kendi dikmiş gençliğinde.Hatta eşimin bebeklik eşyaları var kendisinin diktiği.O kadar yıl saklamış ve bizim ilerideki bebişler için bize emanet etti :).

Bu güzel kılıf çantayı da dershaneye giderken kitaplarımı koymam için tasarlamış dikmiş bende bayıldım ve sizlerle paylaşmak istedim.
Sanırım sadece kitap için değil çanta olarak da kullanabilirim ben bu güzel hediyemi :)





Eğer bu çantaları beğenip sizlerde isterseniz bana ulaşırsanız size aracı olabilirim seve seve :).

İstediğiniz renk ve tasarımlarda sizlerde bu çantalara sahip olabilirsiniz.

Sevgiler...






Yorumlar

Popüler Yayınlar