Yenilenen saçlarım ve Hc Hair Care

Yıllar boyu balyaj, röfle, boya, düzleştirme ve maşa gibi işlemlerle plastik ip gibi görünen saçlarımı yeniden eski haline getirmek için pek çok şey araştırdım. Çoğunu da denedim :) bitkisel yağ karışımları, pek çok markanın saç bakım ürünleri, yağları gibi aklınıza gelebilecek her türlü uygulamaya başvurdum. Fakat hiçbiri istediğim sonucu vermedi. Sonunda internette sürekli gözüme çarpan bu ürünü denemeye karar verdim. Sonuç mu? 



Saçlarım sarıyken uçları tamamen yıpranmış ve kopuyordu.
Burada da Hc Hair Care'i kullandıktan sonraki halim.



Açıkcası ben çok memnunum. Ürün bana göre gerçekten etkili.Hc Hair Care'i kullandıktan sonra saçlarım hızla uzamaya başladı ve inanılmaz yumuşadı. Saçlarımın geçmişi fazla sönük olduğu için hala farklı kremlerle takviye alıyorum ancak sanırım saçlarım tamamen uzayana kadar da bu üründen vazgeçmeyeceğim :). Eğer sizde saçlarınıza hem bakim yapmak hem de daha hızlı uzatmak istiyorsanız tamamen bitkisel içerikli bu ürünü öneriyorum. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar