Tempolu Günler ve Skechers Go Run 2


Skechers geçtiğimiz yazda keşfettiğim en muhteşem şeyler sıralamasında 1 numara :) Nedenlerini merak ediyorsanız tık tık yazının devamına :)



Skechers'ı sevgili eşim sayesinde keşfettim aslında.Kendisi sporla son derece içli dışlı olduğundan bu konularda en başarılı ürünler ondan sorulur :). Bu ayakkabıyı ilk alma sebebim çıktığımız yürüyüş ve koşularda yada spor yaparken bana eşlik etmesiydi.Ancak sonradan baktımki en gözde ayakkabılarımın yerini sevgili Skechers Go Run 2 almış.


Öncelikle inanılmaz rahat olduğunu söyleyebilirim.Sanki ayağınızda hiçbir şey yokmuş hissi yaratıyor insanda.Sanırım bu yüzden sadece yürüyüş ve koşu sırasında değil günlük hayatta da vazgeçememe sebebim oldu kendisi :).Bence dış görünüş olarak çok güzeller.Havalar çok soğuk olmadığı zaman (sanırım artık Kayseri'de yaşadığım için soğuk beni gerçekten ürkütüyor) skinny jeanlerle,taytlarla,şortlarla aklınıza gelen her türlü şeyle kombinleyebilirsiniz bence.Yani Skechers Go Run 2 gerçekten başarılı bir şekilde dizayn edilmiş.


Eğer sizde bu özelliklerde bir ayakkabı arıyorsanız Skechers'lara bakmadan geçmeyin derim :)


Sevgiler...


Yorumlar

  1. Ben de haftasonu edindim kendime :) Ayağımın altında yastık varmış gibi :) İstediğim rengi bulunca stok yapmayı planlıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar