Sevgililer Günü'nde Doğal makyaj ve ben :)

Bu akşam eşimle evde olacağım için gece makyajı yapmayacağım maalesef. O yüzden sizlerle yaptığım naturel makyaji paylaşmak istedim.



Makyajıma başlarken La roche nemlendiricimden sonra Cumlaude Lab 30 faktörlü nemlendiricili güneş kremimi sürdüm. Açıkçası yakın bir zamana kadar (yazlarda dahil) güneş kremi kullanmak gibi bir alışkanlığım yoktu. Tenim esmer olduğu için sanki doğal olarak korunuyor gibi geliyordu. Ancak 30'lara yaklaştığım şu dönemlerde ne kadar büyük bir hata yaptığımı farkettim. Zararın neresinden dönsek kardır :)



Makyajıma başlarken :)



Mac altın renkli mineralize allığım.

Flormar tamamı altın rengi sim eyeliner.

Makyajıma her zamanki gibi Mac concealerım ve kaşlarımı boyamakla başladım. Bunu daha önce sizlerle paylaştığım için tekrar eklemedim. Sonrasında Mac allığım ve sim eyelinerımla devam ettim. Gözümde herhangi bir kalem yada far kullanamadığım için sim eyelinerla bir hareket katmak istedim.


Son olarak Loreal rimelimide sürdükten sonra Watsons' ın en sevdiğim ürünlerinden biri olan "magic lip balm"ı kullandım. Hem parlak hemde çok tatlı bir pembe renk veriyor.


Ve her şey tamamlandıktan sonra makyajım tamam :)  Umarım bu doğal makyaj sizlerinde hoşuna gitmiştir. 


Sizin makyaj tercihleriniz arasında neler var??

Sevgiler...





Yorumlar

Popüler Yayınlar