Pratik Pinterest keşiflerim :)


Pinterestte gezinmeyi çok seviyorum. Aradığım pek çok pratik fikri orada rahatça bulabiliyorum. Eğer bir Pinterest hesabınız yoksa kesinlikle hemen edinmenizi tavsiye edebilirim. Bugün sizlerle kendiniz için yapabileceğiniz pratik şeylerin görsellerini paylaşmak istedim :)



Bileklikler için çok pratik bir toplayıcı.Ayrıca estetik açıdanda çok hoş değil mi?




 Bu da diğer pratik fikirlerden biri...Klasik çerçevelerden farklı ve yaratıcı bir tasarım olmuş.Hem de kolayca uygulanabilir.


Kendi sehpanızı kendiniz yapın :)




En çok sevdiğim Pinterest keşiflerimdendir kendisi.Klasik saksılardan sıkıldıysanız sizde saksılarınızı giydirebilirsiniz :)



Ve gelelim son paylaşıma... Çam yapraklarıyla yapılmış mükemmel bir tasarım olmuş bence...
Bu aralar evde vaktim olduğu için DIY projelerini merakla takip ediyorum açıkçası.

Peki sizin Pinterest keşifleriniz neler?

Sevgiler...


Yorumlar

Popüler Yayınlar