Nail Art:Sevgililer Günü


Sevgililer Günü geldi çattı yine.Sanırım bir sene çabucak geçti...
Bakalım Flormar ojelerim ve stickerımla bu özel gün için neler yapmışım.





Tırnaklarımla uğraşmayı gerçekten seviyorum.Değişik ojeler,trend renkler her zaman dikkatimi çekiyor.Bugünse sizlerle Flormar Plus+Quartz 048 no'lu ojem,Flormar Nail Art NA10 no'lu ojem ve önceden Gratis'ten Nail Art için aldığım stickerla yaptığım,sevgililer gününe özel Nail Art örneğini sizlerle paylaşmak istedim.


Sevgililer günü dendiğinde benim aklıma öncelikle kırmızı rengi geliyor :).Bu yüzden Flormar kırmızı oje kullandım ve buna kelebekler ekledim,içimizde uçuşan kelebekleri tırnaklarda da görmek hoş olur sanırım.

İşaret parmağımda ve yüzük parmağımda ise Flormar Nail Art altın simli ojemi kullandım.


Umarım sevgililer günü için hazırladığım bu nail artı sizlerde beğenmişsinizdir.

Sevgiler...


Yorumlar

Popüler Yayınlar