Lee Stafford


Öncelikle herkese merhaba :).Birkaç gündür yoğunluktan dolayı blogumla ilgilenemedim :(. Malum hafta sonu bu güzel havada evde oturamadık attık kendimizi sokaklara.Pazartesi salı günleri de kursa gittiğim için birazcık ders çalışmam gerekti.Şimdi tekrar yazımın başındayım.

Bugün sizlerle ilk yazılarımda bahsettiğim Gratis alışverişimin bir parçası olan Lee Stafford ürünümden bahsetmek istiyorum.



Aslında bu ürünü gerçekten büyük umutlarla aldım ve sanırım hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim.Evet her saça iyi gelen şampuan tipi farklıdır buna gerçekten inanıyorum ama bu ürün benim saçıma göre değilmiş :).Saçlarımı eskiden sarıya boyuyordum yani balyajlarım vardı koyu sarı fonun üzerinde.Temmuz ayında saçlarımı kestirip kendi rengine bıraktım ve o zamandan beri boyatmıyorum,saçlarımda boya kalan yerse uçlarda bir iki cm...Yani boya olmayan bu saçlarım Lee Stafford kullandıktan sonra tam anlamıyla keçe gibi oldu diyebilirim.Saçlarımda ki bu değişimin başlarda şampuanımı değiştirdiğim için olduğunu düşündüm.Ancak üzerinden yaklaşık 3 hafta geçmesine rağmen gün be gün kuruyan saçlarıma artık bu ürünlerin iyi gelmediğini anladım.(Şampuan ve saç kremi birlikte yaklaşık olarak 45 TL ye almıştım.)
Tabiki çare olarak tekrar şampuanımı değiştirdim.Kokusu ve görüntüsüyle beni büyüleyen Lee Stafford'a veda etmek zorunda kaldım diyebilirim.


Pantene Doğal Sentez Güç ve Parlaklık şampuan,Pantene yıpranmalara karşı iki fazlı saç bakım spreyi ve Pantene Yağ Terapisi Saç Kremi üçlüsünü aldım.Şampuan 11 TL,Saç Kremi 7 TL,Saç bakım spreyi de 14 TL civarındaydı. Umarım bu ürünlerden memnun kalırım.Önümüzdeki haftalarda bu ürünlerle ilgili izlenimlerimi de sizlerle paylaşacağım :)

Sevgiler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar