Karma cildim ve La Roche-Posay


Aslında bu yaşıma kadar cildime çok fazla özen gösterdiğimi söyleyemem.Hem esmer olduğum için hem de cildimin T bölgesi aşırı yağlı olduğu için çok fazla bakıma ihtiyaç duymadığımı düşündüm hep.Ancak son yıllarda cildimde farkettiğim deformasyon yadsınamaz bir hale geldi.Cildimdeki yağlanma giderek arttı ancak bunun yanında soyulmalar ve kılcal damarlarda çatlamalar yüzeyde görünür oldu.Sonunda yağlı cildime gerekli nemi veremediğimi farkettim.Başlarda Nivea'nın su bazlı bir serisini kullandım ancak bu cildimde yağlanmayı arttırdı ve tüylenme gibi bir sorun çıktı.Sonrasında La Roche-Posay'i keşfettim.






Tamamen kokusuz ve su gibi olan bu ürün cildime çok iyi geldi.Yağlanma azaldı,pul pul dökülmeler kesildi.Henüz bir haftadır kullanmama rağmen istediğim olumlu sonuçları şimdiden almaya başladım.Bu sorunları sizde yaşıyorsanız gerçekten önerebileceğim bir ürün :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar