Günlük Felsefem; Az ve Öz Makyaj :)


Bugün sizlerle günlük makyajımı paylaşmak istiyorum.Bu aralar genelde evde olduğum için pek makyaj yapmıyorum aslında.Yaptığım zamanda bu ürünlerle daha doğal bir makyaj yapmayı tercih ediyorum :)
Merak ediyorsanız eğer bu yazıyı bir okuyun derim :)




Sizi bilmiyorum ama ben makyajıma öncelikle gözümden başlıyorum.Açıkçası fondöten yada pudra tarzı bir ürün kullanmıyorum ben.Gözümü daha önce sizlerle paylaştığım MAC concealerımla aydınlatıyorum.Ayrıca bu ürünü alın bölgeme ve burun kenarlarıma da uyguluyorum biraz.Hem doğal hem de güzel bir ışıltı kazandırıyor.
Bu işlemi uyguladıktan sonra kaşlarıma geçiyorum.Kaşlarda çizimi çok fazla sevmiyorum açıkçası.Kaşlarda far uygulaması bana daha doğal geliyor.Bu yüzden kaş tonuma uygun bir renkle uygulama yapmayı tercih ediyorum.Zaten kaşlarımı biraz daha dolgun göstermek için kullanıyorum bu ürünü.


Daha sonra yanak bölgeme geçiyorum.Bazen tek bir allık kullansam da genelde iki renkle tonlama yapmayı tercih ediyorum.The Balm'ın ürününü yanaklarıma alt fon olarak kullanıp üzerine MAC Powder Blush'ın "Format" tonunu tercih ediyorum.Fiyatı 68 TL ancak şunu söyleyebilirim ki allık fırçanızla aldığınız küçücük bir parçayla çok kalıcı bir renk sağlıyorsunuz.Hem doğal hem de gün boyu kalıcı bir görünüm elde ediyorsunuz.




Genel olarak eyeliner kullanmayı seviyorum.Herhangi bir far yada renkli kalem tarzı ürün kullanmadığım için tamamlayıcı bir etkisi oluyor.Önceden pek çok markanın likit eyelinerını kullanmıştım.Ancak Maybelline'ın jel eyelinerını kullandıktan sonra tekrar eskilere dönmeyi hiç düşünmedim :).Başta biraz tereddüt yaşamadım değil.Çünkü fırçayla rahat sürüp süremeyeceğimden emin değildim.Ancak bir iki kullanımdan sonra çok daha kolay olduğunu farkettim.İstediğim yoğunluğu ve kalınlığı kendim ayarlayabiliyorum rahatlıkla.Ürünü aldığınızda içinde fırçasıyla birlikte çıkıyor.Hem kalıcı hem gün içinde dağılmıyor hem de uygun fiyatlı.Yanılmıyorsam fiyatı 20 TL civarında şu an.Ayrıca 3 renk seçeneğide mevcut.


Ve son olarak vazgeçemediğim rimelim olan Loreal Paris Mega Volume Collagene 24.Herkesin kirpik yapısı birbirinden farklı bu yüzden rimellerde de farklı ihtiyaçlarımız oluyor sanırım :).Benim kirpiklerim uzun ve kıvrık yapıda ancak rimel sürdüğümde birbirine yapışıyordu.Benim rimelde aradığım özellik kirpiklerimi ayırması ve dolgunluk vermesiydi.Aradığım her şeyi Loreal'in bu rimelinde buldum diyebilirim gerçekten.Eğer sizde rimelde bu özellikleri arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim :).Fiyatı normalde ortalama 40 TL ancak internette yada mağazalarda indirime girdiğinde fiyatı 25-30 TL civarına kadar düşüyor.




Ta ta taaam :) Makyajımın son hali :).Normal günlerde yani eğer özel bir yere gitmeyeceksem fazla renkli rujları kullanmayı tercih etmiyorum.Daha doğal bir ton kullanmak hoşuma gidiyor.Bugün de Nivea'nın Fruity Shine serisinden Pink Guava'yı kullandım.Hem hafif pembelik veriyor hem de parlaklık.

Umarım bu sade makyajımı beğenmişsinizdir.Peki sizin günlük makyaj stiliniz nasıl :)










Yorumlar

Popüler Yayınlar