Gratis Alışverişim



Alıştığım ürünler dışında yeni ürünleri denemeyi gerçekten çok seviyorum.Geçen hafta yaptığım Gratis alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum.





Genel olarak alıştığım ürünleri pek değiştirmiyorum aslında.Ancak yeni çıkan ürünlerin cazibesine de kapılmıyor değilim.Sanırım bu sıralar haftada mutlaka bir kaç tane oje alıyorum.Özellikle sedefli yada simli ojeler ilgi alanımda.İlerleyen günlerde bu ojeleri de sizlerle paylaşmak istiyorum.Yalnız ojeleri geçmeden önce şunu ekleyebilirimki bu hafta aldığım Essence ojeden pek memnun kalmadım.Sedefli ve kurşun rengi tonlarında olan bu oje kalıcılık bakımından benim için sınıfta kaldı maalesef...

Öncelikle uzun zamandır vazgeçemediğim ve bitmeden stokladığım bir üründen bahsetmek istiyorum :)

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi: En uğraştırıcı yada en çıkmaz dediğim göz makyajlarımda bile beni hiçbir zaman yarı yolda bırakmadı.Açıkçası gözlerim biraz hassas olduğu için göz makyaj temizleyicileri konusunda sıkıntılar yaşadım.Çift bazlı olanlar genelde fazla yağlanma hissi oluşturuyordu(Mesela Nivea'nın çift bazlı göz makyaj temizleyicisi).Diğer kullandığım ürünlerde de makyajı çıkarmak için uzun süre uğraştığım için gözlerimde tahriş ve yanma oluşuyordu.Sonunda bulduğum Neutrogena'nın bu ürünü gerçekten çok başarılı.Aslında bu üründe çift bazlı ve az da olsa bir yağlanma bırakıyor.Bu yüzden önce göz makyajımı temizleyip daha sonra tekrar tüm yüzümü temizlemeyi tercih ediyorum.Ancak bu ürünle göz makyajım ne kadar yoğun olursa olsun o kadar kolay çıkartıyor ki o yüzden başka bir ürün kullanmayı düşünmedim.Fiyatıda yaklaşık olarak 20 TL civarında.Ancak internette yada Gratis indirimlerinde 12 TL ve 15 TL arası değişiyor fiyatı.
Peki siz göz makyajınızı temizlemek için hangi ürünü kullanıyorsunuz?

Cettua After Night Fever Soothing Essence Mask ve Cettua siyah nokta temizleyici bantlarında fiyatları gerçekten uygun,bu ürünleri kullandığımda ilk iş olarak sizlerle paylaşacağım.(Maske:8TL civarında Siyah nokta bandı:4.25 TL)

Lee Stafford ürünlerini ise ilk kez kullanıyorum.Gratis katalogunda gördüğüm bu ürün pembe rengiyle beni adeta büyüledi.Daha sonrasında bloglarda hakkında okuduğum olumlu yorumlar sonrası ürünü denemeye karar verdim.Kendim için Breaking Hair serisini aldım.Bitki dolu güzel bir kokusu var açıkçası,ayrıca saçta kalıcı.Ürünler bittiğinde etkileriyle ilgili yorumlarımı sizlerle paylaşacağım :) (Ayrıca artık saçımı boyamadığım için doğal ışıltılar istiyorum ve bu yüzden Lee Stafford'un Sun Kissed Lightening saç spreyini denemek istiyorum).

Saç bakımı konusunda sizler ne kullanıyorsunuz acaba???

Güneşli günler...





Yorumlar

  1. Paylaşımlarının hepsi birbirinden güzel :) Şu maske ve siyah nokta temizleyicisini kullanım sonrasını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır Elifcim mutlaka yazıcam onları da kullanınca :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar