Grandma Agafia-Buğday ve Maya Tohumlu Saç Uzatan Maske




İki gündür blogumla pek ilgilenemedim sanırım.Ama yazılarıma kaldığım yerden devam ediyorum :).Bugün sizlere benimde yeni tanıştığım bir ürünü anlatmak istiyorum.Bu ürünle annem sayesinde tanıştım.Saolsun kendisi benim ilgilendiğim bir şey gördüğünde hemen alır bana yollar (bu arada kendisi aslında eşimin annesi ama bir kızı olsa sanırım bu kadar sevip ilgilenebilirdi :).Saçlarımla olan savaşımı da bildiği için bu ürünü görünce hemen bir tane almış.Buğday ve maya tohumları içeren tamamen doğal bu maske ne işe mi yarıyor bir bakalım :).


Açıkçası hediye geldiği için ürün hakkında çok fazla bir bilgiye sahip değildim.Sadece içinde buğday ve maya tohumları olduğunu ve saç uzatmaya yardımcı olduğunu biliyordum.Sizler için küçük bir araştırma yaptım.Ürün "Orkide Hareketi" adı verilen  %100 Türk sermayeli bir güzellik ve yaşam firması üzerinden satılıyor.Bu sitenin üzerinden ürünü alabilirsiniz.Gelelim Grandma Agafia'ya.Adını ilk defa duyduğum bu marka hakkında öğrendiklerimi de sizlerle paylaşmak istiyorum.


GRANDMA AGAFIA'NIN (BÜYÜKANNE AGAFIA) HİKAYESİ:
Tayga'nın bitmek bilmeyen karları, rengarenk ot ve çiçek tarlaları, en saf sular ve dünyanın en eski gölü olan Baykal Gölü ve Sibirya'nın Rusya'da bile halen neredeyse keşfedilmemiş olan eşsiz ve uçsuz bucaksız doğası.

Sibirya doğası eşsizdir
Temiz su ve buz gibi tatlı su. Asla el sürülmemiş topraklarda yetişmekte olan bitkiler, özlerini en iyi şekilde korumaktadırlar. Milyonlarca yıldır oluşmakta olan bir eko sistem. Zorlu kış ya da kavruk yaz şartlarına rağmen doğada yetişen bitkiler. Bu sıra dışı ortamda hayat bulan Sibirya'nın taze otları zindelik kaynağıdır.

Grandma Agafia Serisi Nasıl Oluştu?

Büyükanne Agafia, çocukluğunda, büyükannesiyle birlikte ot toplayıp onlardan ilaç yapar, insanlara şifa dağıtırmış. Küçük kız, büyükannesinin hangi otu nereden toplayabileceği, nasıl kurutacağı ve hangi hastalıklara iyi geleceğine dair anlattığı hikayelerden çok etkilenmiş. Unutmamak için anlatılanları yazmaya ve otların şekillerini çizmeye başlamış. Sonrasında Rusya’nın en ünlü şifacısı ve bitki uzmanı olmuş. Hayatını insanları iyileştirmeye ve yardım etmeye adamış. Kralları, kraliçeleri bile tedavi etmiş. O kadar ünlü olmuş ki adı ölümünden yüz yıl geçmesine rağmen hala hatırlanıyor ve tarifleri insanlara şifa vermeye devam ediyor.
‘’Büyükanne Agafia tarifleri‘’ 2002 senesinden beri profesyonel şekilde üretiliyor. Sadece Rusya’da değil, tüm Dünya’da ürünleri çok sevildi ve 10 yıldır yoğun talep görüyor. Düzenli olarak teşekkür mektupları alıyor, insanlar en sevdikleri el yapımı tarifleri ve düşüncelerini paylaşıyorlar. Sibirya şifa otları bilgesi Agafia Tikhonovna Ermakova’nın kendi ürünlerinde var olan doğanın sırları, otların ve bitkilerin büyülü gücü nesilden nesile devam ediyor.
Biz , size ‘’Büyükanne Agafia tarifleri ile ‘’ yeni bir ürün grubu sunuyoruz, her bir ürün ayrı bir sevgi ve özenle oluşturulmuştur. Modern ambalaj, kozmetiğin mükemmel kalitesi ile ve her zamanki gibi, doğadan ilham alarak devam edecektir. 

https://www.facebook.com/OrkideHareketiTurkiye/posts/288328821249035

Daha fazla bilgi için bu siteyi ziyaret edebilirsiniz merak edenler için linkide vermek istedim :)


Ürünü henüz iki kere kullandım ama inanın çok memnun kaldım.Uzatma konusuyla ilgili bir şeyler söylemem için maalesef çok erken ancak saçlarımı daha canlı,parlak ve güçlü yaptığını söyleyebilirim.Ürünün içinde B vitamini ve mineraller mevcut.Ayrıca bol miktarda da E vitamini içeriyor.

Sizin kullandığınız saç bakımına ve uzatmaya yardımcı ürünler neler?

Sevgiler...

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Fiyatı hakkında bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hediye geldi ancak normal fiyati ortalama 20 TL diye biliyorum :)

      Sil
  3. uzatma etkisi ile ilgili yorumlarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Sanirim bu ara uzasin diye fazla urun kullandim o yuzden bu urun kesin uzatti diyemiyorum tek basina kullanmadim.ama uzatmasina mutlaka etkisi olmustur.birde saclari yumusacik yapiyor sadece bu yuzden bile kullanilabilir aslinda :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar