Golden Rose:Jolly Jewels


Güzel bir cumartesiden herkese merhaba :)
Bugün sizlere yeni keşfettiğim Golden Rose Jolly Jewels ojeden bahsetmek istiyorum biraz.




Geçenlerde bu ojeyi yine bir Gratis alışverişim sırasında keşfettim.Bugün bu ojeyi sade kullanmayı tercih ettim.Normalde renkli ojelerin üstüne de uygulandığında güzel sonuç verebilir.Rengi 103 numara ojenin fiyatı da hatırladığım kadarıyla 5 tl civarında olması gerek.Golden Rose ojelerin bu serisinden gerçekten memnun kaldım.Jolly Jewels katalogunda yaklaşık olarak 17 renk var ve hepsi birbirinden güzel.



Bu seriden önce yine Golden Rose Rich Color serisinden pek çok renk kullandım.İki serinin ortak özelliği sanırım geniş bir fırçaya sahip olmaları.Geniş fırça normal fırçalı ojelere göre daha kolay kullanım sağlıyor bence.Yani ojeyi sürerken her tarafa eşit şekilde sürebiliyorsunuz.Açıkçası Golden Rose'u makyaj malzeleri için çok fazla kullanmıyorum mat farlar dışında ancak ojelerini gerçekten beğeniyorum.

Peki bu aralar sizin favori ojeniz hangisi??

Sevgiler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar