Gelin Makyajım ve Saçım





Yeni başladığım blogumda ilk olarak sizlerle kendi gelin makyajımı ve saç modelimi paylaşmak istiyorum.Nikah ve düğünü farklı zamanlarda yaptığımız için sanırım çok şanslıyım :).Bu sayede iki farklı makyaj ve saç modeli görme şansım olmuştu.Ancak ben sizlerle daha çok beğendiğim düğün makyajımı ve saç modelimi paylaşmak istiyorum :).





Sanırım genelde tüm kuaförler düğün ve gelin kelimelerini duyduklarında hemen çok şaşalı ve gösterişli modeller yapmak istiyorlar.Neyse ki bu konuda şanslıydım.Kuaförüm istediğim gibi daha doğal bir gelin saçı ve makyajı yaptı.




Makyajım yapılırken genelde kuaförümün ürünlerini kullandık.Sadece Mac kirpiklerim ve Mac allığımdan düğün makyajımda da vazgeçemedim.










Hayalinizdeki saç ve makyaja sahip olmak daha doğrusu kuaföre bunu anlatmak gerçekten zordur.
Sanırım ben kendimi anlatabildim çünkü gerçekten istediğim buydu.Umarım sizde beğenirsiniz :)

Yorumlar

  1. Makyajin harika olmus, genellikle balo dugun makyaji dendiginde kuaforler her seyi simli yapmalari gerektigini dusunuyolar ve hic hos durmuyor.. Ama senin makyajin cok ayarinda ve hos olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda cok haklisin gercekten ama kuaforum makyaja basladigi andan bitene kadar surekli yalvardim sade olsun diye :) ama saolsun beni hayal kırıklığına ugratmadi :)

      Sil
  2. Saçlarına bayıldım gercekten cok guzel sade ve şık :) Sende çok guzel olmussun :) Blogunu cok begendim bu arada :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar