Flormar'ın bu ojesine bayıldım!



Bugün biraz yoğun bir gündü.Uzun bir aradan sonra dün gelen bir telefonla adL (Adil Işık) için iş görüşmesine çağrıldım.Umarım ikinci görüşme için olumlu haberler alırım :).Görüşmeden sonra eşimle biraz dolaşalım dedik.O sırada ojelere şöyle bir göz atmak için Flormar'a attım kendimi.Ve elim boş çıkamadım yine.Bu aralar oje konusunda sınır tanımıyorum sanırım.Yeni alıp henüz denemeye bile fırsat bulamadığım o kadar çok oje var ki...Ama ben bugün sizlerle aldığım ojelerden birini hemen paylaşmak istedim çünkü gerçekten sürüldüğünde çok hoş bir görüntüsü var.




Bu tür ojelerde bazen hayal kırıklığına uğrayabiliyorum.Mesela geçenlerde aldığım,yine Flormar'ın Nail Art serisinde golden rengindeki oje maalesef istediğim yoğunluğu vermiyor.Ancak rahatlıkla söyleyebilirim ki bu oje tek katta bile çok hoş bir parlaklık veriyor.


Bu fotoğrafta iki kat sürülmüş hali var.


Bu aralar sanırım değişik,parlak ojelere dadanmış durumdayım :)

Sizlerin favori ojeleri hangisi bugünlerde?

Sevgiler...





Yorumlar

Popüler Yayınlar