Flormar 415 no'lu Oje


Yine ve yeniden bir Flormar ojeyle karşısınızdayım :).Bu ojeyi rengine kapılıp hemen aldım.
Yazının devamı için buyurun böyle :)




Bu ojenin ilk sürüldüğü an

Sedefli ojeleri çok fazla kullanmama rağmen bu ojenin morunu gördüğüm anda bayıldım.Ayrıca şunu söylemeliyim ki bu kadar kalıcı olabileceğini beklemiyordum.Ojeyi pazartesi günü sürdüm bugün perşembe olmasına rağmen hala çok az deforme olmuş durumda.


Bu fotoğrafı da az önce çektim.Sadece tırnak uçlarında ki kısımda hafif silinmeler var o kadar.Flormar 415'i sedefli ve mor tonlarını sevenler için önerebilirim.

Önümüzdeki günlerde sizlerle Matte serisini paylaşmak istiyorum.Onları da geçen hafta aldım ancak henüz deneme fırsatım olmadı.Denediğim anda sizlerle paylaşacağım.

Sevgilerle...





Yorumlar

Popüler Yayınlar