#DIY Nişanınız için neler yapabilirsiniz?



Hafta sonu eşimin kuzeninin nişanı için Ankara'daydık.Bence gayet sade ve hoş detaylara sahip bir nişandı.Nişandaki tüm detayları sizin için kare kare görüntüledim.İşte Sühan ve Bengü'nün nişanı :)



Öncelikle sizleri çiftimizle tanıştırmak istedim.Sevgili Sühan ve Bengü :).

Nişanın bütün detaylarını sevgili Bengü düşünmüş ve elleriyle hazırlamış.Gerçek anlamda sade ve şık olan bu nişanda en büyük emek nişanlanan çiftimizin yani :).Bu arada nişan küçük ama yine çok sıcak bir Fransız restoranında gerçekleşti.La Foule'yi servis ve yemekler konusunda tebrik etmek istiyorum.Çok hızlı ve çok temiz çalışıyorlar.


Bu hoş nişan hediyesinin görüntüsü kadar güzel bir kokusu var.Sizi bilmiyorum ancak ben böyle sade,zarif ve kalıcı hediyeleri gerçekten çok seviyorum.


Bunlarda yine Bengü'nün hazırladığı masa süsleri.Beyaz masa örtüsünün üzerinde renkleri gerçekten bir harika.Ayrıca kendi nişan elbisesiyle aksesuarların uyumuda gözünüzden kaçmamıştır sanırım.


Yine Bengü'nün seçtiği peçeteler ve isimlerinin baş harflerinden oluşan küçük sarkıtlar bence gerçekten yaratıcıydı.Bu sarkıtlar hem peçetelerde hem de süs kağıt çiçeklerin üzerinde kullanılmıştı.


Ve en çok dikkatimi çeken aksesuarlardan biri.Geçen günlerde yine sıkıntıdan kanalları dolaşırken Melek programına konuk gelen bir kadın böyle bir şeye başlamıştı.Ancak maalesef sıkıldığım için sonuna kadar izleyememiştim.Bittiğinde sonuç böyle bir şey olacakmış demekki :).Balonu şişirip etrafına yün sararak yapabileceğiniz bu aksesuar gerçekten çok pratik ve çok yaratıcı.Baksanıza ne kadar hoş duruyor :).


Ve masalarda rengarenk ışıldayan meleklerimizde vardı.Ayrıca nişan sahiplerimiz gerçekten çok ince düşünmüşlerdi çünkü tüm bu aksesuarlardan tüm misafirler için yapılmıştı ve herkes kendine hatıra olarak hepsinden alabildi.


Son olarak sizlerle nişan pastasını da paylaşmak istedim :).Açıkçası çok fazla pasta yedim bugüne kadar ancak limonlu frambuazlı pastayı ilk defa yemiş oldum ve gerçekten bayıldım! Çok hafif ve lezzetli bu ikiliyle yapılmış bir pasta görürseniz kesinlikle denemenizi tavsiye ederim :).

Gerçekten hoş ve yorucu bir hafta sonu geçirdim,sanırım biraz dinlenme vakti.Sizin hafta sonunuz nasıl geçti acaba?

Sevgiler...




Yorumlar

Popüler Yayınlar