Bu Ayakkabılar Benim Olsun; SPERRY TOP SIDER


Klasik Sperry modellerini bilmeyen yoktur sanırım.Ancak Sperry'nin pullu ve harika modelleri son Pinterest keşiflerimden.

Göz atmadan geçmeyin derim :)






Günlük hayatta topuklu giymeyi aklından bile geçirmeyen biri olan benim gibi insanlar için hem çok rahat hem de şık modelleri olan Sperry'leri ben geçtiğimiz yaz keşfettim.Basic yada daha renkli olan hangi modelini görsem öylece o vitrinlere bakakaldım hep :).






Ancak Sperry'nin keşfettiğim bu modelleri bence gerçekten bu bahar ve yazımın kurtarıcısı olabilir.Hem rahatlık hem de şıklığın bir arada olmasına kim hayır diyebilir ki :)


Sanırım bulduğumda alacağım ilk ayakkabı Sperry'nin bu modeli...




  Pembe renkli olan bu Sperry'de bir harika bence...

Peki sizin favori ayakkabı marka ve modeliniz hangisi?

Sevgiler...





Yorumlar

Popüler Yayınlar