Boyanmaktan yanan saçlarımın hikayesi...






Bu güzel güneşli günden herkese merhaba :) Günlük yürüyüşümün ardından hemen oturdum bugünkü blog yazımı yazmaya.Bugün sizlerle geçtiğimiz yaz saçımın başına gelen felaketleri ve sonunda onları nasıl sağlıklı bir hale getirdiğimi anlatmak istiyorum.Eğer merak ediyorsanız yazımın devamı için tık tık :)



Saçlarımı yaklaşık 6 yıldır düzenli olarak sarıya boyattığım için açıkçası zaten çok sağlıklı saçlarım yoktu.Ancak yaptığım bakımlarla kendini idare ediyordu.Yıllar yıllar sonra artık saçımın sarı renginden sıkılmaya başlamıştım.Nikahımda da saçımın renginden pek memnun kalmamış olmamamında bunda etkisi büyüktü sanırım.


Saçlarımı koyulaştırmadan önceki boyu ve rengi bu şekildeydi.Saçlarımı doğal rengine döndürme isteğimle bir kuaföre gittim.Öncelikle ton ton koyulaştırmak istedim çünkü sarı saçın üzerine direkt uyguladığınız koyu tonlar aktıkça saçın yeşermesine sebep oluyor.Ancak gittiğim kuaför saçımı o kadar az koyulaştırdı ki işlem uzadıkça uzadı.


Sanırım ne olduysa bu aşamadan sonra oldu.

Bu kadar fazla boyaya dayanamayan saçlarım bir anda yandı bitti kül oldu.

Dünyamın nasıl başıma yıkıldığını anlatmama gerek yok sanırım.

Ancak asıl büyük hatam sonrasında bilmediğim bir kuaföre gidip saçlarımı kestirmem oldu.

O dönemde mağaza müdürlüğü yaptığım için o şekilde mağazaya gitmem pek mümkün değildi :)

Bunun telaşıyla evime çok yakın bir kuaföre gittim maalesef...










Sonuç mu :)







Düğünüme bir aya başıma böyle bir felaket geldi :).Bu saçları kısacık kestirmeden insani bir hale sokmam gerekiyordu ama nasıl?


Tüm bu olanların ardından yaptığım bakımlarla saçlarımı bir ayda bu kadar düzeltebildim :).En azından düğüne oturmuş bir renk ve biraz daha uzamış saçlarım vardı.Sanırım saçlarımı o halinden bu hale bir ayda nasıl getirdiğimi merak ediyorsunuzdur :).Açıkçası saçlarıma uygulamadığım hiçbir bakım kalmadı.Ama en etkili olan ılık badem yağı,zeytinyağı ve yumurta karışımıydı.Bitkisel olmayan ürünleri çok fazla kullanmak istemedim.Aslında başlarda onuda denedim ama baktımki saçlarımı daha fazla yoruyorum.Elidor'un keratinology yeniden yapılandırma 2 aşamalı bakım kürünü kullandım ama bu kadar yorgun saçlar için sonuç hüsran oldu.Gerçekçi olmak gerekirse bu haldeki bir saçtan çok kısa sürede büyük mucizeler bekleyemezsiniz ancak toparlamak mümkün oldu.Bloglarda,forumlarda yazan ne varsa araştırdım ve çoğunu uyguladım :).Ben size içlerinden en etkili olanları söylüyorum sadece,çünkü pek çoğunun hurafe olduğunu uyguladıktan sonra bizzat öğrendim :).Bu arada yoğun kıvamlı saç bakım maskeleride saçınızı dinlendirmek için etkili.Ama dediğim gibi en güzel karışım ılık badem yağı,zeytinyağı ve yumurtayı karıştırırıp bir süre saçınızda bekletmeniz.Yumurtayı bazen kullanmıyordum bu karışımda onun yerine biraz bal ekliyordum.


Tüm bu bakımlardan sonra önceki yazılarda bahsettiğim Hc Hair Care'i keşfettim.Bir önceki fotoğraf eylül ayına aitti.Bu fotoğraf ise kasım sonunda çekilmiş bir fotoğraf.Yani arada 2-3 ay gibi bir zaman var.Arada aksamalar olsada düzenli olarak kullanmaya çalıştım bu ürünü.Ve sonucundan gerçekten memnunum...

Siz saçlarınız için hangi bakım ürünlerini kullanıyorsunuz?

Sevgiler...





Yorumlar

Popüler Yayınlar