Aman Tanrım,Sanırım Evleniyoruz!



Gelin saçımı ve makyajımı geçtiğimiz günlerde sizlerle paylaşmıştım.Şimdiyse kısa kısa da olsa en mutlu günümüzden bazı kareleri sizlerle paylaşmak istedim...Ayrıca bu yazımı sevgili eşime hediye ediyorum :)





Fotoğrafları buraya eklerken bile inanın sanki o gün gibi heyecanlanıyorum :). Düşünüyorum da sanırım o günü tekrar tekrar yaşamak isteyen pek çok çift vardır etrafımızda... 



Nasıl bir duygu olduğunu anlatmak gerçekten zor :).Hazırlık süreci hem çok eğlenceli hem de gerçekten yorucu olabiliyor.Bir de tarih belli olunca kavuşmak için bir sabırsızlıkta ekleniyor sanırım duygulara...



Gelin ayakkabısı genelde beyaz olur ama ben gelinliğimin altına beyaz,fuşya ve altın rengi detayları olan ayakkabılarımı çok beğenerek almıştım Nine West'ten...(Açıkçası böyle bir ayakkabı bulabilmek için ne kadar çok dolaştığımızı anlatamam.)



Eşimin ayakkabıları da Sarar...




Sevgili eşim sanki düğün için orada değil de bir katalog çekiminde :)

Gelinliğimi hazır almadım yani aklımda olan bir modeli göstererek diktirdim.Çünkü aklımda hep kabarık etekli ama sade bir gelinlik vardı.





Ben düğün günümüzü düşündükçe sürekli gülümsüyorum.Çünkü her anında gerçekten çok eğlenmiştik. Sizleri bilmiyorum ama ben ara ara fotoğrafları açıp teker teker bakıyorum :).

Düğün için kendi ellerimizle kestirip üzerini kaplattırdığımız çerçevemiz


Umarım bir ömür bu kadar mutlu olur ve bu şekilde yaşlanırız :)


Biz hikayemizde mutlu sona ulaşmayı başardık :)

Umarım sizlerde bu günü çok mutlu ve tıpkı hayallerinizdeki gibi geçirirsiniz.



Yorumlar

Popüler Yayınlar