the Balm Mai Billsbepaid Ruj

 
 
Bu güzel cuma gününden herkese merhaba. Bu sabah erken kalkmayı fırsat bilerek sizlerle paylaşmak istediğim bu güzel ruj hakkında düşüncelerimi yazmak için hemen oturdum bilgisayarımın başına.Geçen ay aldığım aldığım bu şirin mi şirin ruju sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyordum ve işte şimdi karşınızda :)
 
 

 
Uzun zamandır böyle doğal tonlarda bir ruj arıyordum ve sonunda aradığımı buldum sanırım.Ruju ilk sürdüğünüzde hafif bir mentol ferahlığı alıyorsunuz. Tabii ben bunun sebebini daha sonra ürünü araştırırken öğrendim :).Dudak dolgunlaştırıcı etkisi varmış ancak çok gerçekçi bulmadım maalesef bu iddiayı.
 

 
Ben esmer tenli biriyim ve açıkçası bu rujun daha beyaz tenlilerde daha iyi durabileceği görüşündeyim. Çünkü rengini beyaz tende biraz daha belli edecektir.
 
 
Rujun rengi çok doğal olduğu için günün her saati kullanmanız mümkün.Ayrıca üzerine hafif bir parlatıcıyla birlikte kullandığınızda da çok hoş durabilir.
 
Ben genelde ruj sürmeden önce mutlaka bir nemlendirici sürüyorum dudaklarıma ancak şunu belirtmeliyim ki çok kuru dudaklara sahip değilseniz eğer bu ürünle birlikte nemlendirici kullanmanıza gerek kalmıyor. Yapısı gereği dudakları kurutmayan bir ürün.
 
 
 
Fiyatına gelirsek ben yine geçen ayki Gratis indiriminden aldığım için yaklaşık olarak 15 TL civarındaydı.The Balm sık sık indirime girdiği için sizde indirimleri kaçırmayın ve mutlaka bir tane Mai Billsbepaid edinin derim :)
 
Sizin günlük kullandığınız rujlar hangisi?
 
Sevgiler...
 
 
 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar